Čching-tao (Čína) 9. listopadu 2023 (PROTEXT/PRNewswire) -Společnost Hisense, globální výrobce spotřební elektroniky a spotřebičů, získala od předního světového poskytovatele technických služeb TÜV Rheinland certifikát uhlíkové stopy pro svůj laserový televizor PL1. Certifikace byla udělena v souladu s normou ISO 14067:2018.

Společnost Hisense vytvořila rámec pro výpočet uhlíkové stopy produktu (product carbon footprint, PCF), který zahrnuje fáze získávání a předúpravy surovin, výroby, distribuce a používání výrobku a recyklace odpadu. Při výpočtu a certifikaci uhlíkové stopy modelu PL1 v celém životním cyklu asistovala Hisense právě společnost TÜV Rheinland a výsledek je v souladu s nejnovějšími mezinárodními standardy pro uhlíkovou stopu.

Díky analýze emisí uhlíku v různých fázích životního cyklu výrobku může společnost Hisense intuitivněji identifikovat „ohniska“ vysokých emisí v životním cyklu a prozkoumat dopad každé fáze na životní prostředí z pozice výrobku, aby mohla následně efektivněji vypracovat plány jeho optimalizace a zároveň vyhodnotit hospodaření s energií, analýzu životního cyklu, suroviny a řízení dodavatelského řetězce.

Laserový televizor PL1, označovaný také jako inteligentní laserové kino (Smart Laser Cinema), vychází vstříc rostoucím požadavkům na flexibilní možnosti využití domácích kin. Využívá průkopnickou laserovou technologii X-Fusion, která díky přesnému zdroji poskytuje ostřejší obraz, nabízí variabilní velikosti úhlopříčky od 80 do 120 palců a možnost volby preferované obrazovky pro působivé domácí promítání s maximálním komfortem pro oči.

Uhlíková stopa (PCF) laserového televizoru Hisense PL1 svědčí o vynikající kvalitě. Do výpočtu byly zahrnuty a jednotlivě modelovány všechny primární suroviny s využitím konkrétních dat společnosti. Podle výpočtu pro elektrické a elektronické výrobky na základě směrnice o odpadních elektrických a elektronických zařízeních (OEEZ) mají televizory PL1 rovněž 91,2% míru využití obnovitelných produktů.

Společnost Hisense doufá, že díky inovativním produktům a udržitelným technologiím přispěje k zelenějšímu světu a zároveň nabídne svým zákazníkům ty nejkvalitnější výrobky. Vzhledem k blížícím se svátkům připravuje před tzv. černým pátkem spuštění „kampaně ke konci roku 2023“, tvořené speciálními on-line i off-line slevami ve všech kategoriích jejích špičkových produktů.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Společnost Hisense se v poslední době rychle rozrůstá a momentálně působí ve více než 160 zemích.

Photo – https://mma.prnewswire.com/media/2268908/image.jpg 

Photo – https://mma.prnewswire.com/media/2268598/The_PL1_Laser_TV.jpg 

 

KONTAKT: [email protected]

 

PROTEXT