Praha 16. listopadu 2023 (PROTEXT) – Den předčasně narozených dětí, který každoročně slavíme 17. listopadu, nás upozorňuje na problematiku předčasného porodu a nedonošených dětí. Tesco již počtvrté podpoří maminky předčasně narozených dětí. Oddělením neonatologie po celé České republice daruje balíčky výrobků privátní značky Fred & Flo, aby maminkám udělaly radost. Tesco dodává plenky Fred & Flo do vybraných porodnic po celé ČR v průběhu celého roku.

Tesco balíčky pro maminky předčasně narozených miminek s produkty privátní značky Fred & Flo obsahují například plenky, vlhčené ubrousky a milníkové kartičky, které skvěle doplní rodinné fotografie. „Jsem hrdá na to, že Tesco letos obdaruje maminky předčasně narozených dětí na 14 neonatologiích v České republice. Nedonošená miminka jsou neuvěřitelní hrdinové. Rodiče takových dětí potřebují sílu, naději, podporu a pocit, že se s jejich dětmi počítá, že to dokážou. Proto vidím smysl v tom jim udělat radost během Světového dne předčasně narozených dětí, dát jim vědět, že na ně myslíme,“ říká Tereza Berkes, CE Own Brand manažerka ve společnosti Tesco.

Za předčasně narozené se považují děti, které přijdou na svět před ukončeným 37. týdnem těhotenství. Pečují o ně lékaři a sestřičky na neonatologických odděleních.

„V České republice se rodí ročně, a to číslo je ustálené, kolem 110 000 dětí, z toho je 7-8 % předčasně narozených. U předčasně narozených dětí se řídíme limitem viability, schopnosti dítěte přežít, to se pohybuje kolem 24. až 25. týdne těhotenství. Špičková pracoviště světě, mezi která se řadíme i my, jsou schopna zahájit péči už mezi 22. a 23. týdnem těhotenství,“ říká prof. MUDr. Richard Plavka, CSc., primář neonatologie Gynekologicko-porodnické kliniky 1. LF UK a VFN v Praze.

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996.

V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity s programem Vy rozhoduje, my pomáháme. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/

Fred & Flo

Fred & Flo je značka dětských produktů Tesco, která nabízí široký výběr plenek, kosmetiky, čisticích ubrousků a praktických doplňků, a pečuje tak o spokojenost vás i vašich nejmenších.

https://itesco.cz/fred-a-flo/

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.