Praha 6. června 2024 (PROTEXT) – Globální technologická společnost Hisense je podle nejnovějších údajů společnosti Omdia jak v roce 2023, tak i v prvním čtvrtletí roku 2024 na druhém místě v celosvětových dodávkách televizorů a je světovým lídrem v oblasti velkých televizorů s úhlopříčkou 100 palců. Je také oficiálním partnerem blížícího se ME ve fotbale UEFA EURO 2024 s celou řadou aktivit přesahujících do dění na fotbalových stadionech i do domácností fanoušků.
Podle nejnovějších dat předního institutu pro průzkum trhu Omdia si technologická společnost Hisense udržela i v prvním čtvrtletí roku 2024 druhou příčku v celosvětových dodávkách televizorů a je globální jedničkou v kategorii prémiových televizorů se 100palcovou úhlopříčkou (2,54 m). Úspěšně tak naplňuje své krédo „posouvat laťku stále výš k intenzivnějším zážitkům“. Podle údajů Omdia dodala společnost Hisense v roce 2023 druhý nejvyšší objem televizorů na světě, a to 26,11 milionu kusů s meziročním růstem 6,4 %. Hisense je nejrychleji rostoucí značkou mezi pěti největšími globálními značkami TV, a to již dva roky po sobě.
Společnost Hisense je oficiálním partnerem rychle se blížícího ME ve fotbale UEFA EURO 2024. Nejvyšší evropský fotbalový šampionát sponzoruje již potřetí, dvakrát také sponzorovala mistrovství světa ve fotbale. K této příležitosti připravila mj. pro fanoušky celou řadu technologicky špičkových produktů, aby byly zážitky ze sledování přenosů a fandění s přáteli co nejintenzivnější.
Například nové Mini-LED televizory s dokonalým obrazem, prostorovým zvukem, nativní obnovovací frekvencí 144 Hz a s vlastním obrazovým procesorem Hi-View Engine s umělou inteligencí. Pro skutečně pohlcující zážitek ze sledování sportovních přenosů, filmů nebo hraní her jsou k dispozici speciální technologie jako např. sportovní, filmařský nebo herní režim, ale i rozměrné obrazovky s úhlopříčkou až 100 palců.
V souvislosti se sponzorstvím ME společnost Hisense poskytne nejmodernější řešení obrazovek pro centrální místnost rozhodčích VAR na turnaji v německém Lipsku. Je to poprvé, kdy UEFA udělila exkluzivní práva jednomu ze svých sponzorů. Technologie videoasistenta rozhodčího (VAR) ve fotbale využívá videozáznamy k přezkoumání a podpoře rozhodování rozhodčího na hřišti. Zajišťuje tím větší přesnost a spravedlnost v klíčových momentech jako jsou góly, incidenty v pokutovém území, červené karty a záměny. Obrazovky Hisense budou umístěné i po stranách hřiště, které budou rozhodčí kontrolovat, a také na velkoplošných obrazovkách na stadionu.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. V roce 2023 i během 1. čtvrtletí roku 2024 se umístila na druhém místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na nejvyšší příčce žebříčku celosvětového prodeje televizorů s úhlopříčkou 100″. Velmi rychle se rozrůstá a momentálně již působí ve více než 160 zemích.
Více informací: cz.hisense.com, global.hisense.com
Sense For Technology
Zdroj: Hisense