Praha 20. června 2024 (PROTEXT) –
- Rakušané, takzvaní AUTfluenceři, přebírají účty influencerů na sociálních sítích a ukazují rakouský Lebensgefühl
- Iniciativa #iamAUT by měla motivovat nejen influencery k tomu, aby během dovolené odložili své mobilní telefony
- Vedoucí marketingového oddělení Österreich Werbung Sandra Stichauner: „Rakousko je perfektním místem pro odpojení – doslova!”
Čím dál tím více lidí se cítí přetíženě neustálou potřebou být aktivní na sociálních sítích. Tlak být neustále online postihuje nejen influencery, ale stává se i relevantním tématem pro širokou společnost. Österreich Werbung proto skrz inciativu #iamAUT upozorňuje, že dovolená by měla být pravým oddechem, a tedy i přestávkou od sociálních sítí.
V rámci iniciativy #iamAUT stráví známí influenceři z Evropy dovolenou v Rakousku. Během ní však nebudou angažováni do vytváření obsahu, jak bývá v marketingu turistického ruchu obvyklé. Přenechají své účty se širokým dosahem “běžným” Rakušanům, kteří umožní zažít rakouský Lebensgefühl na sociálních sítích. Influenceři by měli během iniciativy jít příkladem a odložit na dovolené své mobilní telefony. Toto by mělo motivovat i ostatní, aby udělali to stejné.
„S iniciativou #iamAUT ukazujeme influencerům, že Rakousko je perfektním místem pro odpojení – doslova! Zatímco se budou vymaňovat z každodenního života plného stresu a udělají si přestávku od sociálních médií, přeberou jejich účty na sociálních sítích silné rakouské osobnosti a ukážou, jak si osvojit rakouský Lebensgefühl a jak si ho s sebou i odvézt”, vysvětluje Sandra Stichauner, vedoucí marketingového oddělení Österreich Werbung.
Dovolená influencerky xLaeta se třemi miliony sledujícími začíná v Salcburku – ostatní influenceři se mohou od nynějška ucházet o oddych od sociálních médií v Rakousku
Německá lifestyle influencerka xLaeta zahájila svou dovolenou: začíná v Mozartově městě Salcburku a během minulých dní využila své dny offline k odpočinku – mimo kameru mobilního telefonu. Mezitím přebrala její účet AUTfluencerka Lieselotta. Lieselotta umožnila jejím třem milionům sledujícím zažít zemi dovolených a mimo jiné ukazuje, že rakouský Lebensgefühl prochází i žaludkem.
V nadcházejících týdnech bude iniciativa pokračovat ve vícero etapách: k tomu budou využívat influenceři z Nizozemska, Itálie a z Česka AUTfluencer servis a trávit svůj digitální detox v Rakousku.
Iniciativa AUTfluencerů je od nynějška k dispozici i pro další influencery na iamaut.at. Iniciativa, která probíhá pod hashtagem #iamAUT, se odehrává na mezinárodní úrovni a měla by motivovat i ostatní k tomu, aby se k trendu připojili a odpočinuli si daleko od tlaku sociálních sítích.
Video ukázka:
Zdroj: Österreich Werbung