New York 20. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Nejnovější kampaň této značky s názvem Made For Moments That Make Us (Stvořeno pro chvíle, které definují naši osobnost) diváky zavede do zákulisí životní pouti celosvětového reprezentanta značky TUMI, která ho na ní provází

Mezinárodní značka produktů pro cestování a životní styl, TUMI, zahájila novou kampaň na své oblíbené kolekce Tegra-Lite® a Alpha Bravo, ve které se opět představuje celosvětový reprezentant této značky a profesionální fotbalista Son Heung- min. V kampani se diváci se Sonem setkají přímo v centru dění, v jeho druhém domově, slavném stadionu Tottenham Hotspur, a budou mít šanci nahlédnout pod pokličku jeho rychlého životního stylu za doprovodu společnosti TUMI.

Kampaň je tentokrát pojata důvěrněji a stylověji. Jejími tvůrci jsou režisér WARD a dvojice korejských fotografů JI a DOH, kteří této nejnovější kampani TUMI dodali na vřelosti a pojali ji jako soukromější pohled do zákulisí. „Byl jsem nadšený ze skutečnosti, že se tato kampaň odehrává takříkajíc v mém druhém domově,“ prohlásil profesionální fotbalista Son Heung-min. „Za všech okolností si velice cením skutečnosti, že mám výrobky společnosti TUMI po ruce a že se na ni mohu spolehnout bez ohledu na to, kam se zrovna rozhodnu vydat.“

Během tří let působení v roli globálního reprezentanta společnosti TUMI vynakládal Son každý den maximální úsilí na to, aby si splnil své sny – ať už šlo o účast na mistrovství světa ve fotbale, získání ceněné Zlaté kopačky či jmenování kapitánem týmu Tottenham, ale i řadu dalších, a při tom všem mu byla věrným společníkem právě společnost TUMI. Nová kampaň klade důraz na disciplinovanost, která je k takovým úspěchům nutná, a představuje spolehlivé a elegantní kolekce Tegra-Lite a Alpha Bravo, které jsou pro Sona na jeho cestách neochvějnými společníky. V celé kampani jsou produkty jednotlivých kolekcí prezentovány výrazným a autentickým stylem, zasazené do prostředí v zákulisí kultovního stadionu i během Sonových cest. Výrobky společnosti TUMI ho provázejí od jeho největších vítězství až po chvíle, kdy ze sebe neúnavně vynakládá naprosté maximum ve snaze dosáhnout svých cílů, a pomáhají mu vytrvat a podávat výkony na té nejvyšší úrovni.

„Málokdo možná ví, že Sonovo charakteristické oslavné gesto, při kterém napodobuje záběr kamery, symbolizuje jeho touhu daný okamžik zaznamenat a navždy si ho uchovat. Naše nejnovější kampaň se po tvůrčí stránce tímto konceptem inspiruje. Jsme Sonovi v jeho rychlém životním tempu neustále nablízku a výrobky společnosti TUMI jsou zcela doslovně stvořeny k tomu, aby nám pomáhaly uchovat si tyto vzácné chvíle, které z nás činí ty, kým jsme,“ konstatovala Jill Krizelmanová, viceprezidentka pro globální marketing a e-obchod. „Kolekce Tegra-Lite® a Alpha Bravo jsou dvě skutečně ikonické kolekce značky TUMI, které ztělesňují její charakteristickou sílu, funkčnost a odolnost. Naše kampaň tyto skutečnosti přenáší do reality a dokonalým způsobem ilustruje, že jsou výrobky společnosti TUMI stvořeny skutečně pro každý krok jakékoliv cesty.“

Každé zavazadlo z kolekce Tegra-Lite® společnosti TUMI (895 USD – 1295 USD) je vyrobeno z materiálu Tegris®, odolného a zároveň lehkého materiálu, který je používán také při výrobě ochranných oděvů a vybavení pro záchranáře, automobilové závodníky a profesionální sportovce. Skořepina Tegra-Lite® se skládá z mnoha vrstev materiálu, takže je odolná a výrobky z ní vás budou na cestách provázet opravdu dlouho. Kolekce Alpha Bravo (195 USD – 1095 USD) obsahuje mnohoúčelové tašky pro rychlý životní styl. Každá z tašek kolekce Alpha Bravo je vyrobena z balistického nylonu, který je již více než tři desetiletí pro společnost TUMI charakteristickým materiálem. Kolekce Tegra-Lite® a Alpha Bravo jsou osvědčenými stálicemi nabídky společnosti TUMI, které vystihují samotnou podstatu této značky a daří se jim zachovat si vysokou oblibu u zákazníků.

Funkční, účelově navržené a odolné výrobky společnosti TUMI jsou stvořeny pro chvíle, které definují naši osobnost. Výrobky z kolekcí Tegra-Lite® a Alpha Bravo jsou k dispozici na webu TUMI.com a v prodejnách společnosti TUMI po celém světě.

O společnosti TUMI

Společnost TUMI vytváří od roku 1975 prvotřídní funkční luxusní doplňky pro obchod a cestování navržené tak, aby obohacovaly, usnadňovaly a zpříjemňovaly všechny aspekty života na cestách. Její produkty v sobě spojují dokonalou funkčnost s nápaditostí, díky nimž je celoživotním partnerem odvážných osobností, které jsou neustále v pohybu a nic je nemůže zastavit. Další informace o společnosti TUMI naleznete na stránkách TUMI.com a sledovat ji můžete také na sociálních sítích Instagram, TikTok, Facebook a YouTube.

TUMI a logo TUMI jsou registrované ochranné známky společnosti Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Kontakty společnosti TUMI pro média

Alexandra Gillisová

TUMI

[email protected]

Hailey Hauldrenová

SHADOW

[email protected]

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2423873/1080X1080_240311_JD_TUMI_SHOT_08_FW24_SON_TALENT_TEGRA_INTL_CO_BLACKGRAPHITE_061_FINAL_RGB_300.jpg 

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2423874/1080X1080_240311_JD_TUMI_SHOT_04_FW24_SON_TEGRA_INTLCO_AND_EXTTRIP_EMERALD_090_FINAL_RGB_300.jpg