Praha 25. října 2024 (PROTEXT) – Česká tisková kancelář přijme provozního manažera nebo manažerku pro vedení úseku správy a nákupu s nástupem od 1. ledna 2025.

Manažer/ka bude mít zodpovědnost za:

  • kompletní správu nemovitostí ČTK v Opletalově a Žirovnické ulici
  • digitalizaci agendy úseku správ a nákupu
  • energetickou udržitelnost budov
  • nové rozvojové projekty
  • personální vedení zaměstnanců úseku
  • řízení, kontrolu a koordinaci úseku

Čemu se budete věnovat:

  • provozu, údržbě a servisu našich objektů (úklid, ostraha, energie, kontrola úklidových služeb, odpady, pojištění, informační systém, revize a další související činnosti.)
  • agendě pronájmů nemovitého majetku ČTK
  • plánování a realizaci rekonstrukcí a stavební činnosti
  • plánování a vedení projektů
  • nákupu a zásobování ČTK
  • dalším úkolům při správě majetku ČTK náležejícího k provozu budov v přímé podřízenosti generálnímu řediteli a v rozsahu těchto kompetencí budete oprávněn/a jednat jménem ČTK

Co od Vás očekáváme?

  • profesionalitu, víceletou praxi v oboru a znalost příslušné legislativy
  • schopnost strategicky přemýšlet a zvládat dlouhodobé plánování
  • organizační a manažerské dovednosti
  • schopnost řídit zaměstnance a motivovat je
  • samostatnost a flexibilní přístup k řešení problémů
  • špičkové komunikační dovednosti
  • řidičský průkaz sk. B

Co nabízíme?

  • stabilní zázemí společnosti s více než stoletou historií
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • motivační platové podmínky
  • pracovní smlouvu, plný pracovní úvazek
  • program zaměstnaneckých benefitů – stravné ve výši 110 Kč/den, příspěvek na penzijní spoření nebo DIP, příspěvek na jazykové vzdělávání, multisportka, zaměstnanecké slevy a další výhody
  • pracovní notebook a telefon, zvýhodněný tarif O2
  • 5 týdnů dovolené

V případě Vašeho zájmu se nám ozvěte co nejdříve na e-mail: [email protected]. Do předmětu zprávy uveďte „provozní manažer“ a přiložte Vaše CV.

Výběrové řízení proběhne v polovině listopadu.