Praha 25. října 2024 (PROTEXT) – Česká tisková kancelář přijme provozního manažera nebo manažerku pro vedení úseku správy a nákupu s nástupem od 1. ledna 2025.
Manažer/ka bude mít zodpovědnost za:
- kompletní správu nemovitostí ČTK v Opletalově a Žirovnické ulici
- digitalizaci agendy úseku správ a nákupu
- energetickou udržitelnost budov
- nové rozvojové projekty
- personální vedení zaměstnanců úseku
- řízení, kontrolu a koordinaci úseku
Čemu se budete věnovat:
- provozu, údržbě a servisu našich objektů (úklid, ostraha, energie, kontrola úklidových služeb, odpady, pojištění, informační systém, revize a další související činnosti.)
- agendě pronájmů nemovitého majetku ČTK
- plánování a realizaci rekonstrukcí a stavební činnosti
- plánování a vedení projektů
- nákupu a zásobování ČTK
- dalším úkolům při správě majetku ČTK náležejícího k provozu budov v přímé podřízenosti generálnímu řediteli a v rozsahu těchto kompetencí budete oprávněn/a jednat jménem ČTK
Co od Vás očekáváme?
- profesionalitu, víceletou praxi v oboru a znalost příslušné legislativy
- schopnost strategicky přemýšlet a zvládat dlouhodobé plánování
- organizační a manažerské dovednosti
- schopnost řídit zaměstnance a motivovat je
- samostatnost a flexibilní přístup k řešení problémů
- špičkové komunikační dovednosti
- řidičský průkaz sk. B
Co nabízíme?
- stabilní zázemí společnosti s více než stoletou historií
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
- motivační platové podmínky
- pracovní smlouvu, plný pracovní úvazek
- program zaměstnaneckých benefitů – stravné ve výši 110 Kč/den, příspěvek na penzijní spoření nebo DIP, příspěvek na jazykové vzdělávání, multisportka, zaměstnanecké slevy a další výhody
- pracovní notebook a telefon, zvýhodněný tarif O2
- 5 týdnů dovolené
V případě Vašeho zájmu se nám ozvěte co nejdříve na e-mail: [email protected]. Do předmětu zprávy uveďte „provozní manažer“ a přiložte Vaše CV.
Výběrové řízení proběhne v polovině listopadu.