Praha 4. listopadu 2024 (PROTEXT) – Revoluce v e-commerce je na obzoru a vyhlídky jsou nadějné. Čeští vývojáři přicházejí s vylepšením komunikace chatbotů v e-shopech.

Složitější otázky nebo obchodní konverzace byla zatím nad síly chatbotů. „Nakupování na internetu bylo doposud velmi pasivní, e-shop je trochu chytřejší produktový katalog,“ říká Alex Karo, ze společnosti ROBOSALES.AI zabývající se vývojem softwaru pro e-shopy. „Naším cílem při vývoji nové AI platformy bylo spojení předností obou způsobů nakupování. Kamenná prodejna a internet. Tedy relevantní nákupní konverzace zkušeného prodavače a 24hodinová dostupnost kdekoli,“ vysvětluje Alex Karo a ukazuje tak, jakým směrem se jejich vývoj pohyboval. První e-shopy tak nyní testují AI platformu ROBOSALES, tedy prodejce schopného zákazníky celým nákupem provést, argumentovat, prezentovat zboží a upravovat své návrhy na základě zpětné vazby, kterou mu zákazník poskytne.

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.