Šanghaj 11. listopadu 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Transformační projekt automatizace pneumatikových jeřábů v přístavu Tchien-ťin: digitální a inteligentní řešení pro úsporu energie a snížení emisí uhlíku

Společnost Sany Marine Heavy Industry Co., Ltd. (dále jen „SANY Marine“), dceřiná společnost skupiny SANY Group (dále jen „SANY“) zabývající se přístavními stroji, dosáhla se svým inteligentním systémem H-Move2.0 významného průlomu v projektu automatizace pneumatikových jeřábů v přístavu Tchien-ťin. Tento systém zvýšil provozní efektivitu pneumatikových jeřábů na 20 pohybů za hodinu a stanovil tak nový standard ve vývoji ekologických, digitálních a inteligentních přístavů. Vzhledem k nadcházející konferenci COP29 a výzvám výrobního průmyslu k rozvoji směrem k nulovým emisím se společnost SANY odhodlaně vydává cestou průmyslové transformace, a to konkrétními kroky k dosažení cílů v oblasti uhlíkových emisí.

Společnost SANY Marine se zavázala stát se technologickým lídrem v oblasti logistických zařízení, poskytovat elektrická, inteligentní, bezobslužná a integrovaná řešení pro inteligentní přístavy a podporovat ekologickou transformaci globálního průmyslu přístavních strojů.

Tváří v tvář výzvám, jako jsou úspory energie, snižování emisí uhlíku, rozvoj inteligentních technologií, potřeba odolnosti strojů vůči vibracím a kroucení a v neposlední řadě též nedostatek pracovních sil, inteligentní přístavní řešení společnosti SANY Marine přinesla významný pokrok. Patří mezi ně technologie proti vibracím a kroucení, která fungují v reálném čase a zajišťují tak automatizovaný a bezpečný provoz a posouvají provozní efektivitu nad rámec tradičních manuálních metod.

S využitím technologií digitálních dvojčat dokáže tým předvídat a simulovat trajektorii a polohu kontejnerů a přidat k základním technickým funkcím akci navedení závěsného rámu (spreaderu) pro dosažení skutečně výjimečných výsledků. Automatizace tradičního pneumatikového jeřábu dosahuje efektivity přibližně 15 až 16 cyklů za hodinu, přičemž nová verze integrující GPS, vizualizaci pomocí umělé inteligence a zobrazovací technologie pomocí trojrozměrného skenování výrazně zvyšuje spolehlivost signálu. Po čtyřech měsících zkušebního provozu zvýšil stroj č. 45 efektivitu automatizované práce na 20 cyklů za hodinu, čímž vůbec poprvé v oboru překonal efektivitu manuální práce.

Předvídáním a simulací trajektorie a polohy překládaného kontejneru se akce navedení spreaderů přidává k technickým základům ruční práce, což vede k pozoruhodným výsledkům. Efektivita automatizace tradičního pneumatikového jeřábu je přibližně 15 až 16 cyklů za hodinu. Míra abnormálních zásahů u nově modernizovaného systému dosahuje pouze 2,78 % a provozní poměr činí 1:6, což znamená, že jeden člověk může řídit až šest jeřábů RTG najednou.

„Stále existuje potenciál pro modernizaci našich dopravních strojů a souvisejícího vybavení, díky němuž můžeme lépe využívat naše zdroje a zvýšit nízkouhlíkový a ekologický rozvoj,“ uvedl Cheng Shidong, ředitel Centra městské dopravy, Ústavu komplexní dopravy při Národní komisi pro rozvoj a reformy.

Přechod k budoucnosti s nulovými emisemi je jednou z největších výzev dneška a společnost SANY využívá ekonomických a průmyslových příležitostí, které přináší nízkouhlíková transformace, k aktivní podpoře zelené a nízkouhlíkové přeměně tradičního odvětví stavebních strojů. S novými kvalitními výrobky coby hnací silou hodlá společnost SANY urychlit svou nízkouhlíkovou strategii a dosahovat stanovených cílů ekologického rozvoje.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2553744/Port_Tianjin_tire_crane_automation_transformation_project.jpg 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1518641/logo_Logo.jpg 

 

KONTAKT: Dongxu Shen, [email protected]