DomůMartina Patočková2024-09-23T10:08:48+02:00

Bankéři a pojišťováci v Zelené výzvě nachodili a urazili hromadnou dopravou a na kole o 116 tisíc kilometrů více než loni

Letošní třetí ročník Zelené výzvy, která motivuje zaměstnance finančních institucí, aby do práce zamířili jinak, než sami autem se spalovacím motorem, překonal loňský ročník.  Za dva měsíce nasbírali soutěžící při cestě do práce o 1116 tisíc „zelených kilometrů“ více než loni.

redakce|15. listopadu 2024| Brandnews, Byznys| , |

Mnozí lokální tvůrci a výrobci nemusí přežít rok. Chceme podporovat ty udržitelné, říká zakladatelka online tržiště

Tržiště udržitelných výrobců Udrumi a akci Slou Days nově vede trio žen, které chtějí Čechům představit lokální značky na jednom místě. Aktuální kampaní Týden podpory českých značek upozorňují na to, že mnozí tvůrci a výrobci nemusejí další rok bez pomoci spotřebitelů přežít.

Irena Buřívalová|05. listopadu 2022| Byznys| , , |
Přejít nahoru