Praha 14. června 2024 (PROTEXT) – GymBeam spouští další nové spolupráce a jeho produkty jsou nově k dostání v řetězci Rossmann, Foodora.cz a již brzy i v řetězci Globus. V nabídce jsou u těchto obchodníků desítky doplňků stravy a zdravých potravin. Sortiment se postupně rozrůstá a v blízké budoucnosti společnost plánuje svými produkty zásobovat například i čerpací stanice Shell.

Segment velkoobchodní spolupráce GymBeamu meziročně vzrostl o 92 %, což ovlivnilo i rozšiřování sítě strategických partnerů. Společnost i nadále pokračuje v taktice, kterou započala v předešlých letech a navazuje na dosavadní úspěšné spolupráce se společnostmi jako je Alza, BENU, Dr. Max, Rohlík.cz a Sportisimo.

“Navázání spolupráce s dalšími retailery je pro nás přirozeným vývojem a jsme rádi, že můžeme naše výrobky nabídnout i v prodejních kanálech dalších partnerů a oslovit tak nové potenciální zákazníky”, říká Dalibor Cicman, CEO GymBeamu.

Nově si tak můžete zakoupit například ve vaší oblíbené drogerii řadu bestsellerů, mezi kterými najdete i produkty dámské značky BeastPink nebo třeba populární oříšková másla či ginger shoty.

“Bylo důležité správně zvolit portfolio nejefektivnějších produktů a zároveň vybírat i s ohledem na synergii našeho core businessu D2C,” doplňuje Cicman.

 

O GymBeam:

GymBeam je s obratem 105 milionů eur za rok 2022 největším fitness e-shopem v regionu CEE. Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů. Velkou část jeho tržeb tvoří vlastní výroba pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX a XBEAM.

Společnost GymBeam od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 15 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.

 

Zdroj: Friendly Friends