Praha 10. června 2024 (PROTEXT) – Tradiční česká značka MORA, která je synonymem rodinné pohody, propojuje své aktivity s oblíbenou českou dětskou hudební kapelou Čiperkové. Jejich písničky a vystoupení zná snad každé dítě. Aktuálně Čiperkové nazpívali novou, už třetí verzi populární písničky MO-MO-MÓ-MORA a představili ji na nedávném Čiperkafestu. Písnička samotná i spojení s oblíbenou dětskou kapelou je symbolické. Ukazuje, že značka MORA je středobodem rodinného života napříč generacemi a je plná života už od roku 1825 – nejen u nás, ale i ve světě.

Česká dětská hudební kapela Čiperkové, založená v roce 2014, vystupuje téměř každý víkend po celé ČR, v divadlech, na festivalech a dalších akcích. Publikum tvoří děti předškolního věku a rodiny s malými dětmi. Čiperkové mají i vlastní velmi úspěšný YouTube kanál s mnoha miliony zhlédnutí. Spolupráce se značkou MORA se datuje už od roku 2019, kdy byla v rámci Čiperkafestu upečena největší bublanina v ČR zapsaná v České databance rekordů.

„Spolupráce s dětskou hudební kapelou Čiperkové nás skutečně těší. Je radost pracovat s nadšenými, talentovanými dětmi, které dovedou přenášet radost z hudby, pohybu a setkávání na přítomné publikum. To tvoří rodiny s malými dětmi, které jsou podstatnou částí cílové skupiny naší značky MORA,“ uvádí Anna Vrbovcová, brand manažerka značky MORA pro ČR a SR.

Před čtyřmi lety vznikla první písnička a klip MO-MO-MÓ-MORA, která vyjadřuje hodnoty značky a vystihuje to, že je MORA součástí rodin napříč generacemi. Třetí verzi této písničky nazpívali právě Čiperkové a vůbec poprvé ji představili veřejnosti na nedávném Čiperkafestu, na němž samozřejmě nemohla chybět značka MORA se svými soutěžemi a odměnami pro malé účastníky. Tradiční česká značka MORA a Čiperkové se brzy potkají na další významné akci.

„Značka MORA byla, je a bude středobodem domácnosti. Spolu se členy rodiny prožívá radostné i všední chvíle už po mnoho generací. V příštím roce tu bude už neuvěřitelných 200 let od doby, kdy byly v Mariánském Údolí v Hlubočkách u Olomouce položeny základy této ikonické české značky. Nové nazpívání písničky dětskou kapelou považujeme i v tomto smyslu za symbolické vyjádření toho, že MORA je a bude plná života,“ uzavírá Anna Vrbovcová.

MORA je součástí celé řady živých akcí a kulturních či sportovních eventů určených pro rodiny s menšími i většími dětmi, například právě proběhlého Světového poháru ve vodním slalomu 2024, který MORA dlouhodobě sponzoruje. A o něco později to bude i oblíbený ČEZ Lipno Sport Festival, jehož je MORA rovněž dlouhodobým partnerem. V lipenském festivalu se angažuje legendární olympijská vítězka Kateřina Neumannová – ambasadorka značky MORA.

Tradiční česká značka MORA stále přináší svým zákazníkům nové a spolehlivé výrobky s nejmodernějšími funkcemi pro aktivní život v kruhu rodiny. O tom svědčí i to, že je dlouhodobou jedničkou na tuzemském trhu sporáků a také jednou z nejvýznamnějších značek v kategorii vestavných kuchyňských spotřebičů v ČR. Úspěšně působí i na mnoha dalších trzích.

MORA PLNÁ ŽIVOTA

www.mora.cz

Fotogalerie je umístěná zde: https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh4gY5yfClwxcFFYZbYHQ?e=n4qOyC

 

Zdroj: MORA

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.