Praha 14. června 2024 (PROTEXT) – Čerstvá energie v českém éteru. Nová ranní a odpolední show Nakopávač s Jirkou Štěpo Štěpánkem a Romanem Duškem na Rádiu Energic je ideální formát pro inzerenty, kteří podporují udržitelnost a chtějí netradiční PR kampaně v rádiu.

Rádiová zábava, nová i legendární muzika, informace a především dobrá nálada. Nová rádiová show Nakopávač vtrhla do českého éteru prostřednictvím digitálního Rádia Energic. Jirka Štěpo Štěpánek a Roman Dušek doslova oživují ranní a odpolední vysílání. Konečně je důvod, proč znovu poslouchat rádio.

Rádio Energic je nová digitální stanice vysílající celoplošně v DAB+, což je technologie příjmu rádia na klasickou anténu prostřednictvím tuneru. Zároveň je ve všech hlavních aplikacích a na webových stránkách. Díky tomu si posluchač může vychutnat nový program i v mobilu či PC nebo v autě.

Tato dvojice vysílá na dvě směny. Ráno od 7 do 9 hodin a odpoledne od 16 do 18 hodin. A v sobotu ještě si dá víkendový přesčas od 8 do 11 hodin. Motivuje posluchače do práce i do školy, a zároveň je doprovází pozdním odpolednem. Řidiči při ranní a odpolední dopravní špičce v koloně navíc získají skvělé společníky s aktuálními informacemi, takže mobil do ruky opravdu brát nemusí.

Rádio Energic se od současných českých rádií liší i mixem a rozmanitostí nejnovější muziky hitového formátu. V každé hodině navíc zazní obvykle tři české písničky nové hudební vlny. Hlavním hudebním žánrem je dance pop. Melodická dynamická muzika pro městského posluchače a řidiče aut, kteří jsou neustále v pohybu.

Digitální rádio je šetrné k prostředí a podporuje udržitelnost

Nové mediazastupitelství MEDIASHOW Radio ENERGIC přináší inzerentům unikátní podmínky pro rádiovou reklamu, která je v DAB+ udržitelná.

Na českém mediálním trhu vzniklo nové mediazastupitelství MEDIASHOW Radio ENERGIC, které je partnerem pro rozhlasovou reklamu v komerčním mainstreamovém Rádiu Energic.

Digitální technologie a vysílače v DAB+ jsou šetrné vůči životnímu prostředí a podporují udržitelnost. To je stále důležitější aspekt pro stále více české veřejnosti a firmy se svými značkami na to musí reagovat.

Posluchači hudby, ať už prostřednictvím různých aplikací či klasického rádia, stále více vyžadují po firmách, aby byly udržitelné. To se netýká jen vlastní činnosti, výroby, prodeje, ale také udržitelných reklamních nosičů. A právě digitální rádio je reklamní nosič budoucnosti.

Na tyto požadavky reaguje Rádio Energic. To se dohodlo s PR Nest Media na partnerství a vznikl projekt MEDIASHOW Radio Energic, který je mediazastupitelstvím. Propojuje inzerenty s rádiovou stanicí. Zároveň edukuje, pomáhá při plánování kampaní a vysílacích bloků. Vytváří i kreativní řešení a nakupuje reklamní čas.

Rádio Energic je novou hudební stanicí se silným zábavným a informačním prvkem. Cílí na posluchačskou cílovou skupinu 20 – 45 let, v programu má zprávy, dopravu i počasí. Výkladní skříní je ranní a odpolední show Nakopávač s moderátorskou dvojicí Štěpo a Roman .

Více o Rádiu Energic: https://www.mediashow.cz/radio-energic/ , https://www.mediashow.cz/reklama-v-radiu/, www.radioenergic.cz

Tomáš Veselý, jednatel, programový ředitel Radio Energic [email protected]

Obchodní zastoupení pro prodej reklamy na Radiu Energic (MEDIASHOW Radio ENERGIC) [email protected]

 

Zdroj: PR Nest Media s.r.o., https://www.mediashow.cz/mediashow-digital-pr/

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.