Dallas (USA) 2. listopadu 2023 (PROTEXT/BusinessWire) – ‘Zvláštní zpráva o udržitelnosti za rok 2023’ zdůrazňuje 60 let trvající dopad globální kosmetické značky na environmentální, sociální a ekonomickou udržitelnost

Společnost Mary Kay Inc., globální zastánce podnikové udržitelnosti a správcovství, uveřejnila svou ‘Zvláštní zprávu o udržitelnosti za rok 2023’ popisující podrobně neochvějný závazek značky k obohacování životů žen a k zajišťování udržitelné budoucnosti pro všechny. Protože ikonická značka kosmetiky oslavuje své 60. výročí, je společnost Mary Kay hrdá na to, že je součástí globální koalice a klíčovými investory a staví se za Cíle udržitelného rozvoje Spojených národů k dosahování pokroků v kritických oblastech environmentální, sociální a ekonomické udržitelnosti.

Tato tisková zpráva obsahuje multimediální prvky. Celou zprávu najdete zde: https://www.businesswire.com/news/home/20231101660214/cs/

“Udržitelnost není pro nás jen módní slovo – je vetkána do samotného tkaniva toho, čím jako značka jsme,” řekla Deborah Gibbins, ředitelka provozu ve společnosti Mary Kay Inc. “Zatímco oslavujeme letos své úspěchy, zůstáváme odhodlaně v naší misi. Zavazujeme se být ještě zodpovědnější v našich ekonomických, environmentálních a sociálních rozhodnutích a zajistit, aby odkaz Mary Kay nebyl jen o posilování žen, ale také o ochraně našeho společného domova.”

Ve světě, který se rychle vyvíjí, stojí společnost Mary Kay na čele změn a bojuje za věc žen při oceňování nesmírné moci, kterou ženy mají ve formování naší globální ekonomiky a jako hnací síla významných změn v úsilí o udržitelnost. Zpráva za rok 2023 zdůrazňuje iniciativy uskutečňované ženami po celém světě:

Environmentální udržitelnost

• Základní a vzácný zdroj: voda

• Síla žen v ochraně přírody

• Ženy v srdci obnovy oceánů

Sociální udržitelnost

• Přesouvání tváře a cílů vědy po celém světě

• Osvobození plného potenciálu žen podnikatelek

• Růžové a silné

• Vedoucí role ve výzkumu rakoviny žen

Ekonomická udržitelnost

• Diverzita a inkluzivita: Klíčové hnací faktory v inovaci výrobků

• Posilování milionů žen podnikatelek po celém světě

• Průkopnická činnost při výzkumu genderové rovnosti v algoritmech a umělé inteligenci

Zpráva následuje po zprávě společnosti Mary Kay o dopadu na udržitelnost a sociálním dopadu za roky 2020-2022, která zahrnuje tři pilíře udržitelnosti – ekonomický, environmentální a sociální. Abyste zjistili víc o strategii globálním udržitelnosti společnosti Mary Kay, klikněte zde.

O Mary Kay

Tehdy. Nyní. Vždycky. Mary Kay Ash, jedna z prvních, kdo bourali překážky bránící ženám v postupu, založila v roce 1963 v Texasu svou vysněnou kosmetickou značku s jediným cílem: obohatit životy žen. Tento sen rozkvetl do globální společnosti s miliony nezávislých pracovnic prodeje ve více než 35 zemích. Šance od Mary Kay 60 let posilovala ženy prostřednictvím vzdělání, školení, obhajování a inovací, aby určovaly svou vlastní budoucnost. Společnost Mary Kay se věnuje investování do vědy, která za krásou stojí a do výroby špičkové péče o pleť, dekorativní kosmetiky, výživových doplňků a voňavek. Mary Kay věří v ochranu naší planety pro příští generace, v ochranu žen, které jsou oběťmi rakoviny a domácího zneužívání a v povzbuzování mladých k uskutečnění jejich snů. Zjistěte víc na marykayglobal.com, najděte nás na Facebooku, Instagramu a na LinkedInu, nebo nás sledujte na Twitteru.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

 

Zdrojovou verzi najdete na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231101660214/cs/

Kontakt:

Mary Kay Inc. , podniková komunikace

marykay.com/newsroom 

972.687.5332 nebo [email protected]

 

Zdroj: Mary Kay Inc.

 

PROTEXT