Praha 6. října 2023 (PROTEXT) – VINCENTKA a.s. v letošním roce oslavuje 25. výročí od znovu obnovení plnírny a k této příležitosti uspořádala pro své příznivce Den otevřených dveří, který se konal 28. září v prostorách společnosti. Součástí programu bylo mimo jiné i představení dlouho očekávané novinky – redesignu produktů a vizuální identity značky.
Příznivci přírodní minerální vody VINCENTKA se ve čtvrtek 28. 9. 2023 setkali v Luhačovicích na Dni otevřených dveří v prostorách společnosti VINCENTKA a.s., při příležitosti oslav 25. výročí od vzniku akciové společnosti. Organizátoři si na tuto významnou událost přichystali pro své návštěvníky bohatý program a oslavy tak mohly započít.
Po celý den měli účastníci možnost prohlídky výrobních prostor plnírny, která byla doprovázena projekcí krátkého dokumentu o historii společnosti. Zároveň také mohli přímo ve výrobě ochutnat minerální vodu VINCENTKA, jak v neupravené původní verzi, tak i v odželezněné, jejíž chuť zákazníci dobře znají z láhve či plechovky. K vidění byla i výstava chronologického vývoje lahví, do kterých se Vincentka od roku 1820 plnila.
Největší pozornost však vzbudilo představení nového designu produktů, který si společnost pro své příznivce k tomuto krásnému výročí nachystala. Třešničkou dne pak byla účast známého českého herce, pana Jaromíra Hanzlíka, který byl pozván předsedou představenstva Janem Šumšalem, aby pomohl nový design pokřtít.
„Děkujeme panu Hanzlíkovi, že i přes nabitý program naše pozvání přijal, velmi si toho vážíme,“ pronesl Jan Šumšal předseda představenstva, který zároveň dodal: „Za těch 25 let jsme vyrobili přes 100 milionů lahví VINCENTKY, což je úctyhodné číslo a věříme, že i s tímto novým designem se nám podaří obdobné množství dostat mezi naše věrné zákazníky.“
Předseda představenstva následně zhodnotil dosavadních 25 let společnosti a poděkoval členům představenstva, dozorčí rady, akcionářům a především všem zaměstnancům, kteří se za uplynulá léta podíleli na rozvoji společnosti.
Společnost je hrdá na své dědictví a zároveň se snaží udržet krok s dobou a reagovat na potřeby zákazníků. Nový design produktů je jedním z kroků, jak zlepšit uživatelskou zkušenost s produkty a stát se atraktivní i pro mladší generaci zákazníků.
VINCENTKA a.s. je významným hráčem na trhu s minerálními vodami nejen v České republice, ale i v zahraničí. Společnost vsadila nejen na nový design produktů, ale také na inovace v oblasti výroby a balení této minerálních vody z přírodního léčivého zdroje. Důkazem toho může být novinka, kterou uvedli na trh v roce 2022 – VINCENTKA v plechovce. Společnost se také aktivně podílí na charitativních a sociálních projektech, které pomáhají a je angažovaná i v oblasti sportu a zdraví.
Celkově lze říci, že VINCENTKA a.s. je společnost s bohatou historií a tradicí, která se stále snaží posouvat vpřed a být inovativní. Zároveň však nezapomíná na své základní hodnoty a zůstává společensky odpovědnou firmou.
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.