Domůpmisun2024-09-23T10:08:48+02:00

Oděvní společnosti záměrně zamlčují informace o likvidaci neprodaného oblečení, tvrdí výzkumnice

H&M, Nike, Adidas, Decathlon, Burberry nebo Chanel patří mezi 95 oděvních společností, které zkoumali výzkumníci z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. „Spotřebitelé si často myslí, že neprodaného zboží zbývá minimálně,“ říká Petra Koudelková z Fakulty sociálních věd.

Okraj.cz: Nedostatek odbornosti a nedůvěra. Centrum veřejných energetiků žádající o dotace skončilo

Centrum veřejných energetiků mělo do roku 2027 pomáhat obcím v regionu šetřit na energiích. Tento týden ho vedení Moravskoslezského kraje zrušilo. Na projekt, který žádal 150 milionů korun z evropského Fondu spravedlivé transformace, žádné peníze dosud vyplaceny nebyly.

Přejít nahoru