Čching-tao (Čína) 25. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, celosvětový výrobce domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, je již potřetí po sobě oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu UEFA™. Při této příležitosti fanouškům nabízí celou řadu akcí, na kterých své zobrazovací technologie, nabízející ještě lepší zážitky ze sledování, představuje fanouškům po celém světě.
Jak šampionát UEFA EURO 2024™ nabírá na obrátkách, vychutnávají si fotbaloví nadšenci po celém světě napínavé zápasy. Společnost Hisense fotbalové nadšení aktivně podporuje a oficiálně zahájila celou řadu místních akcí pro fanoušky. Patří mezi ně putovní akce „BEYOND GLORY“, zóna pro fanoušky, výstavka nástěnných maleb „BEYOND GLORY“, a také obchodní stánky pro sledování zápasů, které v hostitelských městech turnaje dále posilují zdejší živou a strhující atmosféru.
V Berlíně a Mnichově vybudovala společnost Hisense fanouškovské zóny, které poukazují na různé možnosti využití domácích spotřebičů Hisense. V těchto zónách fanoušci naleznou celou řadu produktů této společnosti a mohou si zde také zahrát interaktivní hry, mimo jiné například Hisense Training Lab, Goalpost Defense, Samba Dance Steps nebo Table Football. Tyto aktivity pro fanoušky dále potvrzují odhodlání společnosti Hisense „Nikdy se nespokojit s druhým místem na světě“.
Návštěvníci si mohou ve fanouškovských zónách vyzkoušet také televizor Hisense U7N s technologií ULED, oficiální televizor šampionátu UEFA EURO 2024™. Technologie Mini LED divákům nabízí skutečně ohromující zážitky ze sledování sportovních zápasů díky skutečně intenzivnímu podání tmavých odstínů, které kontrastují se zářivým jasem rozšířeného barevného spektra, díky kterému je každý barevný odstín ještě intenzivnější. Režim Auto Low Latency pro automatické snížení vstupní odezvy a obnovovací frekvence až 144 Hz s podporou funkce VRR udrží krok i s těmi nejnáročnějšími akčními hrami.
Aktivity společnosti Hisense pro fanoušky nejen umocňují zážitky ze sledování fotbalového šampionátu EURO 2024™, ale poukazují také na špičkové technologie, které tato společnost nabízí, a na její úsilí nabízet zákazníkům prvotřídní zobrazovací řešení. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100″. Na evropském trhu, kde je vliv evropského šampionátu UEFA™ nejvýraznější, se prodej televizorů Hisense v prvním čtvrtletí letošního roku zvýšil o 35,9 %, čímž překonal výsledky v rámci celého tohoto oboru.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100″. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2445687/Hisense_Fan_Zone.jpg
KONTAKT: Patrick Chen, [email protected]