Praha 1. července 2024 (PROTEXT) – Ikonická značka spotřebičů MORA má nového hvězdného ambasadora. Zahájila spolupráci s legendou na poli české gastronomie, michelinským šéfkuchařem Radkem Kašpárkem. Radek Kašpárek se stává tváří komunikační kampaně, která začíná už nyní v létě a bude se dál rozvíjet i v příštím jubilejním roce, na nějž připadne 200 let od zrodu značky.

„Spojení s Radkem Kašpárkem jako respektovaným profesionálem, navíc s výjimečným vztahem k české gastronomii na té nejvyšší, inovativní úrovni, je pro nás symbolické. Ukazuje, že tradice je důležitým výchozím bodem pro to, jak dělat věci nově a jít hrdě s dobou. Tak jako to dělá i značka MORA,“ říká Regina Netolická, ředitelka komunikace MORA CZ a SK.

Tradiční česká značka MORA se může pyšnit tím, že je již po mnoho generací součástí tuzemských rodin a stále jde s dobou. I po téměř dvou stoletích od svého zrodu je domovem technicky pokročilých a úsporných spotřebičů, které přinášejí pohodu do domovů rodin.

Je nezpochybnitelnou dlouhodobou jedničkou na trhu pokročilých sporáků, kde udává směr celé kategorii. Má navíc i stále významnější postavení v kategorii technicky špičkových vestavných i volně stojících spotřebičů do kuchyně.

„Společná kampaň „Buďte šéfkuchařem rodinných receptů“ vysílá jasné poselství naší cílové skupině, která ráda vaří a inspiruje se recepty: se spotřebiči MORA zvládnete i složitější kulinářské kreace jako profesionál,“ doplňuje Anna Vrbovcová, brand manažerka MORA CZ/SK.

Radek Kašpárek je na poli české gastronomie legendou. Působil jako jeden z porotců v oblíbené kulinářské show MasterChef Česko, vařil a soutěžil v pořadu Souboj na talíři, který představoval zajímavé gastropodniky napříč Českem. Před tím měl vlastní kulinářskou show Kašpárku, vař! a Co bude dnes k večeři?. V roce 2014 se stal šéfkuchařem a zároveň jedním z majitelů restaurace Field. O rok později restaurace získala michelinskou hvězdu, kterou dokázala pětkrát obhájit. Na sklonku roku 2023 založil Radek Kašpárek v srdci Prahy zážitkovou restauraci 420, kde vytváří originální pokrmy inspirované českou kuchyní a vlastními vzpomínkami.

„Spojení se značkou MORA mě těší. Tuto tradiční českou značku mám rád a věřím, že s jejími spotřebiči jde s přehledem zvládnout profesionální příprava moderního menu v pohodlí domova. Těší mě i to, že má původ na Moravě,“ glosuje Radek Kašpárek.

Společná kampaň startuje v červenci a bude probíhat v České republice i na Slovensku na sociálních sítích, jako online kampaň, na vlastních médiích značky a také prostřednictvím billboardů po celé ČR a SR. Bude se dál rozvíjet a gradovat online i off-line.

 

Zdroj: MORA

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.