Hradec Králové 1. července 2024 (PROTEXT) – Poskytovatel fulfillmentu, společnost Shipmall, má nového ředitele a obchodního ředitele. Martin Maro a Viktor Štill si pro rok 2024 stanovili cíl zvýšit počet zpracovaných objednávek o 70 % a v prvních šesti měsících se tohoto tempa drží.
Výrazný růst počtu zpracovaných objednávek v roce 2024 a stabilní rozvoj i v dalších letech. To je plán nových mužů ve vedení společnosti Shipmall, která poskytuje fulfillment pro e-shopy.
Novým ředitelem společnosti Shipmall se na začátku roku stal Martin Maro, který v prostředí logistiky působí desátým rokem, poslední čtyři roky pracoval ve společnosti Mailstep jako CTO a jako ředitel pro expanzi zodpovědný za pobočky v Itálii a Řecku.
S ním přišel na pozici obchodního ředitele Viktor Štill, který v logistice na obchodních a provozních postech působí už 17 let. Pro něj je příchod do Shipmallu návratem, pracoval v něm v letech 2007–2016.
Oba zkušení manažeři nastoupili do Shipmallu s vizí výrazného rozvoje. Pro první rok si vytyčili metu nárůstu počtu zpracovaných objednávek o 70 % a v prvních šesti měsících se toto číslo daří plnit. „Neotálíme ani v rozšiřování logistických kapacit. V uplynulých třech měsících narostly o 2,5 tisíce metrů čtverečních a rozšiřujeme je i nadále,“ poodhaluje plány Maro. „A v následujících letech bychom rádi zachovali stabilní meziroční růst o 50 až 60 procent,“ dodává.
Shipmall v současnosti disponuje dvěma skladovými lokalitami – v Týništi nad Orlicí a v Senci na Slovensku. Díky tomu, že oba provozy pracují se stejným systémem, dokáže zákazníkům nabídnout využití pro český i slovenský trh. „Připravujeme také nový provoz v Praze. Naším dlouhodobým cílem je poskytovat zákazníkům fulfillment na míru včetně customizace procesů či balení na přání. Aktuálně se kromě B2C fulfillmentu specializujeme také na B2B nebo dropshipping,“ líčí Maro.
Fulfillment Shipmallu nabízí e-shopům řešení logistiky na klíč – od skladování, evidence objednávek přes pickování, balení až po expedici. Na trhu se odlišuje schopností vyhovět individuálním požadavkům klientů. Na to bude klást důraz i nadále. „Díky zkušenostem, které jsme načerpali, nabízíme zákazníkům možnost outsourcovat logistiku, aniž by jejich e-shop ztratil vlastní identitu. Kvalita, rychlost a cena služby jsou důležité pro všechny klienty, ale některé e-shopy chtějí zachovat svou jedinečnost například ve způsobu balení, individuálním řešení zásobování provozoven nebo zpracování vratek,“ vysvětluje Štill.
O společnosti Shipmall
Společnost Shipmall poskytuje služby fulfillmentu pro e-shopy a marketingovou logistiku od roku 2008. Díky provozům v Týništi nad Orlicí a v Senci na Slovensku může vyhovět klientům na obou trzích. Služby Shipmall pomáhají provozovatelům e-shopů absorbovat sezónní i mimořádné výkyvy, vynikají vysokou spolehlivostí a nízkou cenou.
Kontakt:
Michal Petrák
vedoucí komunikace a PR
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.