New York (USA) 11. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Značka TUMI byla také vybrána jako tvůrce pouzder na trofeje ze tří nadcházejících turnajů PGA TOUR a LPGA Tour, což představuje novou úroveň jejího partnerství s těmito prestižními golfovými organizacemi

Mezinárodní cestovní a lifestylová značka TUMI dnes představuje své nejnovější globální ambasadory – profesionální golfistku Nelly Kordovou, světovou ženskou jedničku a úřadující vítězku Chevron Championship, a Ludviga Åberga, který zaujímá na světovém žebříčku 4. místo. Těmto uznávaným sportovcům poslouží TUMI jako výhradní dodavatel zavazadel a pomůže jim zdokonalit jejich cestovní zážitky na hřišti i mimo něj. Nová partnerství, která následují debut vůbec první ucelené golfové kolekce TUMI, zdůrazňují pokračující expanzi značky TUMI do světa sportu s reputací osvědčeného lídra v kvalitě, který podporuje špičkové hráče na jejich cestě k dokonalosti. Ludvig Åberg a Nelly Kordová se oznámením spolupráce se značkou zařadili na seznam prestižních globálních ambasadorů TUMI, mezi něž patří profesionální fotbalista Son Heung-Min, uznávaná herečka Ka Young Mun či oblíbený pilot formule 1 McLaren Lando Norris.

Kordová a Åberg – dvě z nejangažovanějších a nejslavnějších osobností golfu – ztělesňují neúnavnou oddanost výkonu, neochvějné odhodlání a mimořádné výsledky, což jsou zároveň ideály, které značka TUMI s nadšením vkládá do každé své kolekce. Noví ambasadoři se na turné objeví výhradně se zavazadly a batohy TUMI na znamení podpory, kterou značka projevuje hráčům a jejich ambicím zdokonalit svou hru.

„Jsem nadšená z příležitosti stát se globální ambasadorkou značky TUMI a reprezentovat ji na turnajích i mimo hřiště,“ řekla Kordová. „Podstata značky TUMI je velmi blízká mému přístupu ke hře – sdílíme stejnou touhu po dokonalosti. Je to partnerství, které mi opravdu dokonale sedí.“

„Značku TUMI jsem si oblíbil už dávno, takže skoro nemůžu uvěřit, že mě oslovili jako jednoho ze svých nejnovějších globálních ambasadorů,“ dodává Åberg. „Spolupracovat se značkou, ke které cítím tak obrovský respekt, a získat její podporu při soutěžení na vysoké úrovni je skutečně vrcholný moment.“

V nové éře svého partnerství s LPGA Tour a PGA TOUR byla cestovní a lifestylová značka TUMI zvolena, aby navrhla zcela nová a unikátní pouzdra na trofeje ve stylu kolekce TUMI 19 Degree Aluminum pro napjatě očekávaný turnaj TOUR Championship v rámci série PGA TOUR spolu s turnaji Solheim Cup a CME Group Tour Championship. Jedná se o první příležitost, kdy se jakékoli značce dostalo cti vytvořit pouzdra na trofeje pro tyto šampionáty organizací PGA TOUR a LPGA Tour. Pouzdra na trofeje, která navrhl kreativní ředitel společnosti TUMI Victor Sanz, odrážejí motivy síly, sebedůvěry, touhy, vášně a ideálů, společné značce i golfovým legendám, které toto pouzdro budou držet jako symbol dosažení nejvyššího úspěchu.

První pouzdro se představí na turnaji TOUR Championship v Atlantě letos v srpnu, následovat budou pouzdra pro Solheim Cup LPGA Tour v září a CME Group Tour Championship v listopadu. Pouzdra na trofeje, inspirovaná charakteristickou kolekcí TUMI 19 Degree Aluminum, jsou mistrovskými díly z leteckého hliníku, umožňujícího docílit konstrukčního spojení pevnosti a krásy. Nechybí ani charakteristické žebrování kolekce 19 Degree a uzamykací mechanismus na vnější straně pouzdra. Dno a zadní stěnu interiéru pokrývá měkký samet, který pouzdrům dodává na omak pocit skutečného luxusu a povyšuje je na charakteristickou úroveň stylu a kvality značky TUMI. Po otevření pouzdra odhalí ten největší poklad: trofej, násobící se v zrcadlových bočních panelech, v nichž se zároveň zhlíží obdivovatelé snící o tom, že se stanou příštími šampióny.

„Být pověřen vytvořením pouzder na trofeje pro kultovní turnaje LPGA Tour a PGA TOUR je pro společnost TUMI neuvěřitelná pocta – zejména proto, že tyto organizace a hráče v nich dlouhodobě podporujeme,“ řekl Sanz. „Značku TUMI si každý den vybírají miliony cestovatelů po celém světě k ochraně toho, čeho si nejvíce cení – a my jsme nesmírně potěšení, že můžeme její vyhlášenou pevnost a návrhářskou vynalézavost dát do služeb ochrany trofejí, které symbolizují roky tvrdé práce, odhodlání a vášně nejlepších hráček a hráčů tohoto sportu.“

Unikátní pouzdro na trofeje mohou fanoušci spatřit v rámci FedExCup Playoffs, kdy bude putovat po všech třech turnajích. Sledujte jeho cestu na @TUMITravel. Další informace o sportovních partnerstvích značky TUMI najdete na adrese TUMI.com/About. Golfovou kolekci TUMI najdete na TUMI.com nebo ve svém nejbližším obchodě TUMI kdekoli na světě.

O společnosti TUMI 

Společnost TUMI vytváří od roku 1975 prvotřídní funkční luxusní doplňky pro obchod a cestování navržené tak, aby obohacovaly, usnadňovaly a zpříjemňovaly všechny aspekty života na cestách. Její produkty v sobě spojují dokonalou funkčnost s nápaditostí, díky nimž je celoživotním partnerem odvážných osobností, které jsou neustále v pohybu a které nic nemůže zastavit. Další informace o společnosti TUMI naleznete na stránkách TUMI.com.

TUMI a logo TUMI jsou registrované ochranné známky společnosti Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Kontakty společnosti TUMI pro média

TUMI Alexandra Gillis

[email protected]

SHADOW

Hailey Hauldren

[email protected]

 

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2453300/Nelly_PressRelease.jpg 

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2453301/TUMI_19_Degree_Aluminum_trophy_case.jpg 

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2453299/Ludvig_PressRelease.jpg 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg