Čching-tao (Čína) 13. srpna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense France si připomíná 10. výročí svého založení a zároveň zdůrazňuje výhody sledování televizorů se 100palcovou obrazovkou pomocí kampaně „BIG GAME, BIG SCREEN“, v níž představuje svůj nejnovější produkt, který nabízí úžasný zážitek ze sledování velké obrazovky.

Národní kampaň se soustředí na pohlcující funkce 100palcového televizoru Hisense U7 ULED Mini LED, s nímž se každý obývací pokoj promění v centrum sportovního dění a získá si srdce francouzských spotřebitelů, kteří tak budou připraveni přijmout éru 100palcových televizorů díky největším LED televizorům v oboru.

Od ledna do června letošního roku představoval prodej televizorů Hisense na francouzském trhu 10 % celkového objemu prodaných televizorů, což představuje meziroční nárůst o 20,8 %, Největší podíl na trhu přitom mají 100palcové televizory, zatímco objem prodeje laserových televizorů se meziročně zvýšil o 87 %.

Spolupráce se společností Caocao Mobility, která se zabývá ekologicky odpovědnou mobilitou, přinesla 50 taxíků vyzdobených ve stylu značky Hisense, zatímco partnerství se společností Burger King nabízí zajímavé ceny milionům zákazníků v rámci národní soutěže, při které se budou zákazníci se značkou setkávat v 550 restauracích po celé zemi.

Od svého založení v roce 2014 se společnost Hisense France stala důležitým hráčem mezi tradičními značkami. Sponzorství UEFA EURO 2016, které se konalo ve Francii, výrazně urychlilo růst společnosti. Tento úspěch podtrhuje závazek společnosti Hisense ke globálnímu působení, kterého dosáhla zásluhou strategických sportovních marketingových iniciativ, včetně mistrovství světa ve fotbale a mistrovství Evropy UEFA.

Globální strategie společnosti Hisense sestávající ze čtyř pilířů se zaměřuje na pozvednutí značky, optimalizaci průmyslové struktury a závazek k další globální expanzi, zároveň klade důraz na velmi inovativní technologie a na produkty řízené scénáři, které jsou založeny na pochopení potřeb spotřebitelů a reagují na ně.

Společnost Hisense je i dál odhodlána prohlubovat svou činnost na světových trzích a poskytovat spotřebitelům kvalitní produkty a služby, aby společně mohli utvářet lepší budoucnost.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světovou značkou domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiálním partnerem šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100″. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2479686/

Hisense_partnered_eco_responsible_mobility_company_Caocao_Mobility_celebrate__Big_Game.jpg 

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2479687/Hisense_set_football_fan_zone_Paris_UEFA_EURO_2024.jpg 

 

 

KONTAKT: Patrick Chen, [email protected]

 

PROTEXT