Praha 13. září 2024 (PROTEXT) – Tesco rozšiřuje osvědčený program Nízké ceny zaručeny o více než stovky produktů velkých značek. Značky jako Coca-Cola, Nestlé, Opavia, Milka, Persil, Schwarzkopf nebo Pampers jsou jedny z mnoha, které jsou nově dostupné za garantované nízké ceny všem zákazníkům v obchodech i online.
„Tesco nabízí zákazníkům kvalitní a cenově dostupné produkty každý den. Osvědčený program Nízké ceny zaručeny nyní rozšiřujeme o více než stovky produktů těch největších značek, abychom všem zákazníkům pomáhali na každém nákupu ušetřit ještě více,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka ve společnosti Tesco ČR.
Program Nízké ceny zaručeny představilo Tesco již před více než dvěma lety. Aktivita se původně týkala stovek výrobků vlastních značek nejčastěji nakupovaných. Nyní do programu Tesco přidalo více něž stovky značkových potravin, drogerie či výrobků péče o děti. Zboží, které je součástí programu, pozná zákazník velmi snadno v prodejnách i na Tesco Online nákupech. Je označeno výrazným červeným kruhem s textem Nízké ceny zaručeny. Jedná se o výrobky, které zákazníci podle analýzy mají nejraději a nejčastěji je nakupují. Ceny pravidelně firma monitoruje a upravuje tak, aby zákazníkům nabízela dlouhodobě skutečně nízké ceny.
Informace o programu jsou zde: itesco.cz/akcni-nabidky/akce-souteze/garance-ceny
Tento krok navazuje na řadu předchozích, ve kterých firma pomáhá zákazníkům ušetřit. V červnu trvale snížila ceny u nejdůležitějších a nejnákladnějších položek v péči o malé děti, tedy plen a pokračovacích kojeneckých mlék. V květnu přišlo Tesco s iniciativou, která upozorňuje na problém menstruační chudoby s cílem otevřít prostor pro celospolečenskou diskusi. Aby šlo příkladem pro ostatní, snížilo ceny menstruačních potřeb vlastní značky o hodnotu DPH. Začátkem letošního roku, když se zvýšila sazba DPH na dětskou výživu, Tesco toto navýšení do cen vůbec nepromítlo a ponechalo původní ceny u těchto výrobků.
Tesco Stores ČR, a.s.
Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996.
V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity s programem Vy rozhodujete, my pomáháme. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.
Zdroj: Tesco Stores ČR
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.