Praha 24. září 2024 (PROTEXT) – KFC, největší řetězec restaurací s rychlou obsluhou v Česku, podporuje české florbalisty a florbalistky z nižších ligových soutěží. Každý měsíc ocení ty nejlepší hráče a týmy v českém amatérském florbalu.

KFC podporuje juniory i dospělé, kteří se věnují sportu ve svém volném čase. Odměna za jejich výkony na ně bude čekat v restauracích KFC. „Těší nás, že KFC projevilo zájem o podporu neelitního a volnočasového florbalu. Už při podpisu smlouvy v květnu, kdy se KFC stalo titulárním partnerem letní série Street Floorball League, jsme začali hledat formu spolupráce také u nižších celostátních a regionálních soutěží,“ říká Roman Urbář, ředitel marketingu a komunikace Českého florbalu.

Každý měsíc budou florbalistkám a florbalistům z dospělých i juniorských regionálních soutěží naskakovat body do speciálního KFCientu, ukazatele užitečnosti pro vlastní tým v ligových utkáních. Pro trojici nejlepších hráčů a hráček a jednoho gólmana či gólmanku z každého regionu v daném měsíci si KFC připravilo jako odměnu voucher na 500 korun pro konzumaci ve svých restauracích.

Na nejlepší týmy navíc čeká speciálně sestavené menu za výhodnou cenu, které budou moci družstva využít třeba při zastávce na společné občerstvení či týmovou oslavu nejen florbalových výkonů.

„Jsme velmi rádi, že úspěšně pokračujeme ve spolupráci. Už při letošní KFC Street Floorball League jsme si vyzkoušeli, že vzájemná kooperace je přínosná a velmi nás baví. Florbal je v České republice velmi oblíbený a hodně rozšířený napříč generacemi. V jeho podpoře chceme i nadále pokračovat,“ říká Helena Vyhnánková, marketingová manažerka KFC pro ČR a Rakousko.

Jak si vedou jednotlivé týmy a hráči je možné sledovat v KFCientu na webu ceskyflorbal.cz.

 

Zdroj: AC&C Public Relations