Vratné lahve zažívají návrat. Nově v nich bude v obchodech i Kofola, Rajec a Vinea

Zatímco na pivo ve vratných lahvích jsou Češi zvyklí, na nealko nápoje ve vratném skle musí výrobci i prodejci zákazníky znovu naučit. Nyní to zkouší po jedničce na trhu Mattonce i Kofola. Obě firmy přitom přišly se zálohami vyššími, než jsou zvyklí pivní zákazníci. Platí se pět, respektive osm korun.

Martina Patočková|2022-04-21T19:41:15+02:0021. dubna 2022| Byznys| , , |

Po Mattoni ztrácí barvy i Kofola. Převládat na regálech budou čiré, modré a zelené lahve

Regály obchodů s minerálními vodami už nebudou hýřit barvami tak jako dříve. Poté, co loni společnost Mattoni 1873 vyměnila barvy u značek, jako je Dobrá voda, Hanácká či Acquila za průhlednou, přistoupila nyní k podobnému kroku Kofola. Své hlavní značky Rajec, Ondrášovku a Korunní převlékla do světle zelené a modré.

Martina Patočková|2022-04-20T12:32:07+02:0019. dubna 2022| Byznys| , , , , |

Firmy z oblasti zelené energetiky či dopravy jsou obranou před agresivitou Ruska, říká expert na zelené investice

Ne všechny zelené fondy jsou opravdu zelené. Odhalit je v tuzemsku je podle Štěpána Průchy poměrně snadné. Stačí nebýt líný, říká finanční poradce, který se zaměřuje na ekologické investice a jako první v Česku získal certifikaci poradce ESG.

Martina Patočková|2022-11-11T14:46:47+01:0014. dubna 2022| Byznys, Energetika, ESG| , , , |
Přejít nahoru