Inovativní obalová řešení kosmetických značek green beauty
Každý rok se do oceánů vyhodí asi osm milionů tun plastového odpadu a kosmetický průmysl na něm má nemalý podíl. V segmentu takzvané green beauty existují značky, které se snaží jít příkladem a definovat budoucnost kosmetického průmyslu svými obalovými inovacemi.
„Kohoutková“ voda šetří tuny plastů. Filtrační zařízení nabízí víc firem, trend využívá i český startup
Zájem kanceláří, úřadů nebo vzdělávacích zařízení o výdejníky na pitnou vodu v posledních letech roste. Zařízení napojená na vodovodní řad tak ročně ušetří několik tun plastu.
V rámci nové aliance ZEMBA Tchibo spolu s Amazonem investuje do plavidel na zelený pohon
Na celém světě se osmdesát až devadesát procent zboží stále přepravuje po moři a do budoucna se očekává spíše nárůst než pokles. Námořní doprava je tak jedním z velkých zdrojů emisí CO2. Navíc je také velkým ohrožením pro mořský ekosystém, a to zejména kvůli hluku a ropnému znečištění. Nová aliance ZEMBA to chce změnit.
Nespotřebujete jídlo? Podělte se o ně. Mladá žena chce v Česku zavést sdílené lednice
Domácnosti se značně podílejí na plýtvání potravinami, bioodpad tvoří přibližně 40 až 60 procent komunálního odpadu. Zlepšit situaci by chtěla Aneta Špinka se svým projektem sdílených lednic, kam by lidé mohli nosit své přebytky.
Zaměstnanci stojí o elektromobilitu více než manažeři. Domů ale nabíječky nechtějí ani zdarma
Ve firemních flotilách sice roste zastoupení bateriových vozů, ale jen pozvolna. Rozšiřování vozových parků očekávají pouze jednotky procent flotilových manažerů, což podle studie EY Fleet ...
Začíná platit „uhlíkové clo“, bude se platit za emise v dováženém zboží. Firmy musí začít sbírat data
Od 1. října začalo platit takzvané uhlíkové clo. To má doplnit současný systém obchodování s emisními povolenkami, který bez uhlíkového cla znevýhodňuje výrobce v Evropské unii. Týkat se bude firem dovážejících energeticky a emisně náročné komodity.