Domůpmisun2024-09-23T10:08:48+02:00

Přednáška pro zaměstnance k lepšímu životnímu prostředí nestačí, říká konzultantka

Většina firem chce být udržitelná, ale nesmí je to stát nic navíc. „Pokud při konzultaci zjistí, že cesta k udržitelnosti by znamenala vyšší výdaje, mají tendenci couvat,“ říká Markéta Svobodová, která před devíti lety založila sdružení RespON, pomáhající firmám s udržitelností.

Zuzana Keményová|23. července 2024| Byznys, ESG| , , |

Chcete domů fotovoltaickou elektrárnu? Pozor na fígle neseriózních firem, varuje expert na instalaci

Člověk by měl před instalací fotovoltaiky zvážit, jaký má denní režim a spotřebu, tedy jestli se mu vůbec panely na střeše vyplatí. Měl by si také dát pozor na neseriózní firmy, které podávají nabídku, aniž by dům viděly a znaly jeho parametry. Problémem může být i přílišné zastínění střechy nebo moc krovů a vikýřů.

Módní řetězce čelí obviněním, že klamou ohledně udržitelnosti. Pod palbou je H&M, Asos či Boohoo

Švédský módní gigant H&M se podobně jako další řetězce rychlé módy zaměřuje na propagaci témat jako jsou nové a udržitelné materiály či používání recyklátu a cirkularitu výrobků. Zároveň ale ve světě přibývá pokusů dobrat se soudu pravdy o tom, nakolik jde o udržitelné snahy a nakolik o greenwashing.

Martina Patočková|23. srpna 2022| Byznys, Životní styl| , , |
Přejít nahoru