Kosmetika ve skle, v plastu nebo bez obalu? Po prodeji do vlastních nádob zákazníci moc netouží
Jako slepé cesty už se ukázaly některé snahy o zavádění ekologičtějších obalů u drogistického a kosmetického zboží. Třeba sklo nakonec nemusí být ekologičtější, zákazníci také většinou nemají zájem stáčet si výrobky do vlastních nádob.
Papírnictví Papelote nabízí zboží „na druhou“. Z diářů mohou být třeba to-do bločky
Nepovedené papírenské zboží či odpad přímo z výroby nemusí skončit na skládce nebo ve spalovně. České papírnictví Papelote otevřelo v pražské tržnici v Holešovicích outletovou prodejnu Papelote2.
Umělá inteligence může pomoci s ochranou klimatu. Musí si však „vyžehlit“ vlastní emise
Unie řeší, jak se postavit k umělé inteligenci (AI). Připravuje k ní proto nový akt, který nastaví pravidla pro její využívání. Debata se však nevede jen ...
Palmový olej, hovězí, káva, kakao, sója a dřevo. Pokud přispívají k odlesňování, do Evropy nebudou smět
Nové nařízení „EU deforestation regulation“ má zakázat dovoz šesti zemědělských komodit a výrobků z nich, pokud pocházejí z nelegálně odlesněné půdy. Dotkne se to i produktů z nich. Evropský parlament o něm má hlasovat v září.
Soláry na všechny vhodné střechy. EU navrhuje balíček, který má urychlit odchod od ruského plynu
Tři sta miliard eur poputuje na opatření, která mají v následujících letech pomoci Evropě se zbavit závislosti na ruském plynu a zároveň přispět k řešení klimatické změny. Balíček s názvem REPowerEU navrhla Evropská komise s tím, že největší rozvoj mají zažít solární elektrárny.
Firmy se často natírají nazeleno. Poctivý ekomarketing lze postavit jen na ekologických projektech
Green Cat je dost netradiční reklamní agentura. Dělá kampaně zaměřené na ekologická témata, ale než se do spolupráce pustí, rozmýšlí si, jestli po ní klient nechce jen nátěr nazeleno.