Domůpmisun2024-09-23T10:08:48+02:00

Po Mattoni ztrácí barvy i Kofola. Převládat na regálech budou čiré, modré a zelené lahve

Regály obchodů s minerálními vodami už nebudou hýřit barvami tak jako dříve. Poté, co loni společnost Mattoni 1873 vyměnila barvy u značek, jako je Dobrá voda, Hanácká či Acquila za průhlednou, přistoupila nyní k podobnému kroku Kofola. Své hlavní značky Rajec, Ondrášovku a Korunní převlékla do světle zelené a modré.

Martina Patočková|19. dubna 2022| Byznys| , , , , |

Firmy z oblasti zelené energetiky či dopravy jsou obranou před agresivitou Ruska, říká expert na zelené investice

Ne všechny zelené fondy jsou opravdu zelené. Odhalit je v tuzemsku je podle Štěpána Průchy poměrně snadné. Stačí nebýt líný, říká finanční poradce, který se zaměřuje na ekologické investice a jako první v Česku získal certifikaci poradce ESG.

Martina Patočková|14. dubna 2022| Byznys, Energetika, ESG| , , , |
Přejít nahoru