Revize Green Dealu? Když někde ze snížení emisí ubereme, jinde musíme přidat, jinak to nejde, říká Niedermayer
Příslib zrušení nebo alespoň podstatných změn tak zvané „Zelené dohody“ patří u většiny politiků k téměř k povinné součásti volební kampaně do Evropského parlamentu. Není proto od věci vysvětlit, jak to s tímto „plánem" je.
Na plastových kelímcích se objeví varování a obrázek nemocné želvičky
Plastové či plastem potažené papírové kelímky budou nově označeny obrázkem ne příliš prospívající želvičky a varovnými nápisy, že jsou buď z plastu, anebo plasty obsahují. ...
Města chtějí víc stromů v ulicích, výsadbu jim komplikují inženýrské sítě
Města řeší, jak dostat do ulic stromy, které dokáží ochladit rozpálené ulice. Návrat zeleně však často komplikuje rozsáhlá síť inženýrských sítí, jejíž předělání je finančně ...
Zubři či divocí koně pomáhají k návratu do přírody i dalším ohroženým druhům, například motýlům
Z české přírody mizí původní živočišné druhy. Mezi hlavní důvody patří ničení přirozených biotopů a jejich vytlačování invazivními druhy. Řešením je mimo jiné návrat velkých ...
Přemýšlíme i o zálohování plechovek, říká manažer Plzeňského Prazdroje v reakci na velké zdražení obalů
Plzeňský Prazdroj loni přestal prodávat Gambrinus a Radegast v plastu a do konce příštího roku v něm skončí i další značky. Dvě třetiny lidí přešly ...
Zelený marketing musí být férový a transparentní, shodují se firmy
Trend udržitelnosti už je součástí některých marketingových strategií. A byť pro každou firmu znamená udržitelný marketing něco trochu jiného, většinou stojí na podobných principech. A ...