Revize Green Dealu? Když někde ze snížení emisí ubereme, jinde musíme přidat, jinak to nejde, říká Niedermayer
Příslib zrušení nebo alespoň podstatných změn tak zvané „Zelené dohody“ patří u většiny politiků k téměř k povinné součásti volební kampaně do Evropského parlamentu. Není proto od věci vysvětlit, jak to s tímto „plánem" je.
Zelený marketing musí být férový a transparentní, shodují se firmy
Trend udržitelnosti už je součástí některých marketingových strategií. A byť pro každou firmu znamená udržitelný marketing něco trochu jiného, většinou stojí na podobných principech. A ...
Sběr a likvidace obalů se prodraží, Eko-kom zvedá poplatky. Zlevní jen průhledné PETky
Společnost Eko-kom, která má v Česku na starosti sběr odpadů, od července výrazně zvedá poplatky za téměř všechny obaly. O zhruba třetinu více zaplatí firmy za ...
Jednodušší dobíjení elektromobilů: v síti E.ON a PRE stačí jen jeden čip
V síti veřejných dobíjecích stanic E.ON a Pražské energetiky stačí od 1. června registrovaným zákazníkům jen jeden čip nebo karta jedné ze společností. Dosud bylo ...
Mám odbyt a tak mohu pěstovat i maliny, ostružiny či angrešt, říká dodavatel Globusu
Je květen a Pavel Voráček a vedoucí jeho sadů obhlíží švestky, jabloně a další stromy, které zrovna začínají odkvétat. Počasí zatím letos moc nepřálo, ale ...
První žebříček udržitelnosti ukazuje na velké díry v datech. Kompletní zprávu má jen Kaufland
Horkým tématem posledních let je udržitelnost. Obchodní řetězce na své k přírodě odpovědné konání lákají i zákazníky. Když ale dojde na tvrdá data, většina z nich se ...