Úsporné balíčky zachraňují před vyhozením tisíce kilogramů potravin
Obchodní řetězec PENNY dlouhodobě bojuje proti zbytečnému plýtvání. Strategie, kterou v PENNY zvolili, přináší výhody oběma stranám, obchodu i jeho zákazníkům. A proto funguje. Úsporné projekty PENNY získaly mezi zákazníky mimořádnou popularitu, protože díky nim výhodně nakupují. Deseti tisíce objednávek zákazníků PENNY přispívají k vylepšení nelichotivé bilance, kdy v odpadu v Česku končí tuny potravin.
Šéf Kofoly Jannis Samaras a jeho žena kupují podíl v Tierra Verde
Významný český výrobce eko drogerie a kosmetiky, společnost Tierra Verde, kterou založila Nataša Foltánová, mění zčásti majitele. Zhruba třetinový podíl v ní získává šéf Kofoly ...
Nákup jogurtu či mléka podle uhlíkové stopy už je možný i v Česku
Největší český online prodejce potravin Rohlík spustil prodej mléčných výrobků pod vlastní značkou Miil, u které se zákazník dozví, jaké emise CO2 jsou s daným ...
Britský bulvár otočil, environmentální skepsi střídá „zelený” nacionalismus
Velká média výrazně ovlivňují vnímání závažnosti globálního oteplování a formování veřejného mínění o tomto tématu. Minimálně ta britská v nedávné době otočila a z dříve ...
Voda se stává prioritou. „Vodní fondy“ rostou o desítky procent
Se sílícími klimatickými změnami lze očekávat, že pitná voda bude patřit mezi klíčové komodity a bude stále vzácnější. S problémy se suchem se setkáváme v ...
Jak mohou obce zlepšit krajinu? Speciální seminář ukáže možnost změn a jak je financovat
Jak mohou obce zlepšit stav zemědělské krajiny a jak na to mohou získat finance? Na tyto a další otázky je zaměrený seminář Nadace Partnerství určený ...