Úsporné balíčky zachraňují před vyhozením tisíce kilogramů potravin
Obchodní řetězec PENNY dlouhodobě bojuje proti zbytečnému plýtvání. Strategie, kterou v PENNY zvolili, přináší výhody oběma stranám, obchodu i jeho zákazníkům. A proto funguje. Úsporné projekty PENNY získaly mezi zákazníky mimořádnou popularitu, protože díky nim výhodně nakupují. Deseti tisíce objednávek zákazníků PENNY přispívají k vylepšení nelichotivé bilance, kdy v odpadu v Česku končí tuny potravin.
Chceme dostat fotovoltaiku na střechy obchodních center, říká šéf fondu Nova Green Energy
Fotovoltaické panely přibývají na střechách obchodů jen velmi pozvolna. Skoro každý obchodní řetězec o nich sice mluví, ale konkrétní prodejny můžeme počítat na prstech. Ještě ...
Kam s nepotřebnými hračkami? Darování, swapy, opravy a až nakonec popelnice
V předvánočním období prodají obchodníci nejvíce hraček. Od října do prosince se odehraje většina z jejich zhruba šestimiliardových tržeb. Výsledkem je mimo jiné záplava nových kousků hraček ...
Luděk Niedermayer: Jak snížit odběr „špinavé“ elektřiny díky solárům na střeše a kolik to stojí
Europoslanec a bývalý viceguvernér ČNB Luděk Niedermayer, který se dlouhodobě věnuje ekologii, napsal článek, ve kterém popisuje svoji zkušenost s využíváním domácí fotovoltaické elektrárny. Jeho ...
Elektřina ze slunce začíná dávat smysl i bez dotací, říká šéf Nano Energies
Nakupují elektřinu pouze z obnovitelných zdrojů a nabízejí ji domácnostem i malým a středním podnikům. “V tom jsme v Česku jediní,” říká Stanislav Chvála, šéf ...
Lukáš Hataš: Při nákupu staršího elektroauta nejsou najeté kilometry tak zásadní
Lukáš Hataš Před nákupem staršího elektromobilu si ujasněte, jak ho budete využívat. Lukáš Hataš je výkonným ředitelem Asociace pro ...