Úsporné balíčky zachraňují před vyhozením tisíce kilogramů potravin
Obchodní řetězec PENNY dlouhodobě bojuje proti zbytečnému plýtvání. Strategie, kterou v PENNY zvolili, přináší výhody oběma stranám, obchodu i jeho zákazníkům. A proto funguje. Úsporné projekty PENNY získaly mezi zákazníky mimořádnou popularitu, protože díky nim výhodně nakupují. Deseti tisíce objednávek zákazníků PENNY přispívají k vylepšení nelichotivé bilance, kdy v odpadu v Česku končí tuny potravin.
Martina Kafková: Udržitelný event by neměl být výrazně dražší než ten běžný
Martina Kafková založila před téměř osmnácti lety agenturu M-ocean. Pokud zrovna není covid, organizuje pro firmy teambuldingy, konference, nejrůznější eventy.
Spolužáci z gymnázia se po letech sešli a budují udržitelné tržiště Earthnest
Luboš Malý, Martin Hák a Ondřej Svoboda spolu studovali gymnázium. Pak se jejich cesty rozešly a když se po deseti letech opět potkali, založili spolu ...
Vánoční stromek nemusí skončit u popelnic. Můžete si ho pořídit v květináči
Pokud vás po Vánocích hryže svědomí, když nesete použitý vánoční stromek k popelnicím, zkuste to letos jinak. Alternativou k živým řezaným stromkům mohou být stromky ...
Nadbytečné plasty pryč. Řetězce se zbavují „špatných“ obalů
Polystyrén či PVC fólie jsou plasty, které začínají někde rychleji, někde pomaleji mizet z výrobků na regálech velkých obchodních řetězců. Nahrazovány jsou buď jinými plasty, nebo ...
Vladimír Víšek – V Ikea mám práci snů, ale teď už končím a jdu dál
Vladimír Víšek působí už osm let v nábytkářském řetězci Ikea, kde má na starosti udržitelnost. Co se pod tímto slovem u obřího švédského prodejce skrývá? Co znamená udržitelnost osobně pro Vladimíra Víška? A jak se dostal před lety do Afriky a jaké zkušenosti si odtamtud přivezl?