Značku oblečení Lululemon prošetřuje úřad kvůli greenwashingu. Nesnižuje emise, jak hlásala.
Světová značka sportovního oblečení Lululemon čelí vyšetřování kvůli greenwashingu. Kanadský úřad prověřuje enviromentální tvrzení v marketingových kampaních. Značka se zavázala ke snižování emisí CO2, v posledních letech se však jejich množství téměř zdvojnásobilo.
Poloprázdné obchody. Češi zkouší, jak by vypadaly bez včel
Když před sedmi lety americký řetězec s potravinami Whole Foods Market odstranil ze své prodejny na Rhode Islandu veškeré potraviny, k jejichž vzniku jsou potřeba ...
Proč se udržitelnost stává motorem byznysu a proč začíná být „must have“
Andrea Lauren je investiční partnerka skupiny Rockaway, v jejímž porfoliu je například Mall.cz, Invia nebo Heureka. V komentáři píše o tom, jak může udržitelnost nakopnout ...
Biden je pro Ameriku šancí stát se lídrem v boji za zlepšení klimatu
Přesně před rokem zahájil tehdejší americký prezident Donald Trump odstoupení od tak zvané Pařížské klimatické dohody a minulý čtvrtek ji Amerika formálně opustila. Nový prezident ...
Stavba dobíjecích stanic zrychlí a zlevní díky změně zákona
Běžné "parkovací" nabíjecí stanice pro elektromobily do výkonu 22 kW od 1. ledna 2021 nebudou potřebovat stavební povolení ani územní rozhodnutí. To by mělo jejich ...
Platební karty se zelenají, banky hledají cestu k jejich recyklaci
V oběhu je dnes na třináct miliónů platebních karet, což představuje více než čtyřicet tun plastu (nepočítaje v to kov na čipech karet). Plast se vyhodí do ...