Značku oblečení Lululemon prošetřuje úřad kvůli greenwashingu. Nesnižuje emise, jak hlásala.
Světová značka sportovního oblečení Lululemon čelí vyšetřování kvůli greenwashingu. Kanadský úřad prověřuje enviromentální tvrzení v marketingových kampaních. Značka se zavázala ke snižování emisí CO2, v posledních letech se však jejich množství téměř zdvojnásobilo.
Postřižiny účtenek. Všechny řetězce se je snaží zkrátit, rozdíly jsou ale velké
Téměř všechny velké obchodní řetězce vyhlásily v poslední době konec dlouhým účtenkám, které se dennodenně valí z pokladen obchodů. Z našeho krátkého průzkumu vyplývá, že rozdíly v délce ...
Chceme vystoupit ze škatulky taxíků, říká šéf Liftaga k budování udržitelné městské dopravy
Jeden systém přepravy, ať už lidí, nebo zboží, rovná se udržitelnější doprava ve městě. Taková je vize Liftaga, jehož řidiči vozí nejen lidi, ale i ...
Online prodejce potravin Rohlík zavádí elektronické účtenky
V dnešní době, kdy lze za nákup zaplatit aplikací v telefonu, vypadá papírová účtenka, navíc z nerecyklovatelného termo papíru, jako relikt minulosti. V některých obchodech už jí však začíná ...
Národ dvojí tváře: Češi jako masožrouti, které neurazí hrachový karbanátek
Zdá se, že jsme národ dvojí tváře. Na jedné straně masožrouti, kteří mají rádi maso a omezit tuky je pro ně trochu problém. Na druhé ...
Nákupy bez obalu ovlivnila pandemie. Mnohým prodejnám začíná jít o existenci
Slibně rozvíjející se trend bezobalového nakupování potravin byl v posledních letech na vzestupu. Zákazníci se snažili předejít zbytečným plastovým obalům a požadovali i vyšší kvalitu potravin. ...