Značku oblečení Lululemon prošetřuje úřad kvůli greenwashingu. Nesnižuje emise, jak hlásala.
Světová značka sportovního oblečení Lululemon čelí vyšetřování kvůli greenwashingu. Kanadský úřad prověřuje enviromentální tvrzení v marketingových kampaních. Značka se zavázala ke snižování emisí CO2, v posledních letech se však jejich množství téměř zdvojnásobilo.
Nákupy bez obalu ovlivnila pandemie. Mnohým prodejnám začíná jít o existenci
Slibně rozvíjející se trend bezobalového nakupování potravin byl v posledních letech na vzestupu. Zákazníci se snažili předejít zbytečným plastovým obalům a požadovali i vyšší kvalitu potravin. ...
Firmy seškrtaly služební cesty letadlem i autem. Důvodem je uhlíková stopa i koronavirus
Méně služebních cest letadlem, ale i autem. To je jedno z opatření, které má firmám pomoci snížit jejich uhlíkovou stopu. Tento trend v tuhle chvíli ...
Imaginární zmrzlina či veganské bistro? Zelené startupy se utkají o podporu na rozvoj jejich byznysu
Startup nemusí být nutně synonymum pro technologický projekt. Příští pondělí představí své produkty startupy zaměřené úplně jinak, na rostlinnou stravu. O cenu v rámci konference ...
Téměř polovina velkých společností nemá žádné cíle na snižování emisí a ani si je neměří
Dohledat u tuzemských společností či českých poboček zahraničních firem, jaké mají emisní cíle, kolik vyprodukují oxidu uhličitého a jaké mají v této oblasti plány, je ...
Zpoplatnění mikrotenových sáčků? Jedna z možných cest
Ve více než 260 prodejnách společnosti Lidl se loni spotřebovalo čtvrt miliardy kusů mikrotenových sáčků. Obdobný poměr je i v ostatních obchodních řetězcích. Nové regule ...