Přednáška pro zaměstnance k lepšímu životnímu prostředí nestačí, říká konzultantka
Většina firem chce být udržitelná, ale nesmí je to stát nic navíc. „Pokud při konzultaci zjistí, že cesta k udržitelnosti by znamenala vyšší výdaje, mají tendenci couvat,“ říká Markéta Svobodová, která před devíti lety založila sdružení RespON, pomáhající firmám s udržitelností.
Britský bulvár otočil, environmentální skepsi střídá „zelený” nacionalismus
Velká média výrazně ovlivňují vnímání závažnosti globálního oteplování a formování veřejného mínění o tomto tématu. Minimálně ta britská v nedávné době otočila a z dříve ...
Voda se stává prioritou. „Vodní fondy“ rostou o desítky procent
Se sílícími klimatickými změnami lze očekávat, že pitná voda bude patřit mezi klíčové komodity a bude stále vzácnější. S problémy se suchem se setkáváme v ...
Jak mohou obce zlepšit krajinu? Speciální seminář ukáže možnost změn a jak je financovat
Jak mohou obce zlepšit stav zemědělské krajiny a jak na to mohou získat finance? Na tyto a další otázky je zaměrený seminář Nadace Partnerství určený ...
Těstoviny či čočka z kapslí. Český systém MIWA je v prvním obchodním řetězci ve Francii
Český systém prodeje potravin bez obalu, který vymyslela a do praxe uvádí technologická společnost MIWA, pronikl do prvního velkého obchodního řetězce, francouzského Intermarché. Právě pro ...
Econea začala doručovat drogerii a kosmetiku bez krabice, jen v sáčku
Internetový obchod Econea, hlídající si ostražitě udržitelnost prodávaných produktů, nyní posouvá dále i způsob doručování. Na místo krabice bude lokálně doručovat ve spolupráci s Liftagem v sáčku ...