Když jsem začala řešit fast fashion, nikdo ten pojem neznal, dnes je to nadávka, říká greenfluencerka Natália Pažická
Natália Pažická začala s influencingem o udržitelnosti před pěti lety. Její první video Every Individual Matters mělo na sociálních sítích přes milion zhlédnutí. Dnes je osmadvacetiletá Slovenka nejsledovanější osobností svého druhu na českých a slovenských sítích.
Ulevit planetě můžete i vy. Dvanáct tipů, jak zmenšit plastovou stopu
I když Češi patří v třídění odpadů mezi lepší unijní průměr, pohledem statistik je stále co zlepšovat. V roce 2018 se z 544 kilo komunálního odpadu, který připadl na každého Čecha, využilo zhruba ...
Džíny budou „zelenější“. Chtějí je i velké módní značky
Džíny patří k jednomu z nejhorších produktů módního průmyslu z pohledu toho, kolik je na jejich výrobu potřeba vody a kolik se na ně použije chemických látek. Několik známých ...
Zbytky zeleniny a ovoce z obchodů sní žížaly
Obchodním řetězcům jako je Kaufland či Tesco, ale i samotným dodavatelům, zbývají ročně stovky tun ředkviček, mrkví, brambor a další neprodané zeleniny či ovoce. Na to, kam ...