Kosmetika ve skle, v plastu nebo bez obalu? Po prodeji do vlastních nádob zákazníci moc netouží
Jako slepé cesty už se ukázaly některé snahy o zavádění ekologičtějších obalů u drogistického a kosmetického zboží. Třeba sklo nakonec nemusí být ekologičtější, zákazníci také většinou nemají zájem stáčet si výrobky do vlastních nádob.
Hledá se obal pod maso. Zn. Udržitelný
Najít pod maso vhodný obal, který jej ochrání, bude spolehlivý a zároveň alespoň trochu udržitelný, je velký oříšek pro výrobce i obchodní řetězce. Jak výrobci, ...
Roušky, kam se podíváš. Ochranné pomůcky dělají nepořádek na ulicích
Válejí se v parku, na chodníku nebo na parkovištích. Pohozené použité roušky jsou pro životní prostředí velký problém. V přírodě se budou rozkládat i desítky ...
Postřižiny účtenek. Všechny řetězce se je snaží zkrátit, rozdíly jsou ale velké
Téměř všechny velké obchodní řetězce vyhlásily v poslední době konec dlouhým účtenkám, které se dennodenně valí z pokladen obchodů. Z našeho krátkého průzkumu vyplývá, že rozdíly v délce ...
Chceme vystoupit ze škatulky taxíků, říká šéf Liftaga k budování udržitelné městské dopravy
Jeden systém přepravy, ať už lidí, nebo zboží, rovná se udržitelnější doprava ve městě. Taková je vize Liftaga, jehož řidiči vozí nejen lidi, ale i ...
Online prodejce potravin Rohlík zavádí elektronické účtenky
V dnešní době, kdy lze za nákup zaplatit aplikací v telefonu, vypadá papírová účtenka, navíc z nerecyklovatelného termo papíru, jako relikt minulosti. V některých obchodech už jí však začíná ...