Přednáška pro zaměstnance k lepšímu životnímu prostředí nestačí, říká konzultantka
Většina firem chce být udržitelná, ale nesmí je to stát nic navíc. „Pokud při konzultaci zjistí, že cesta k udržitelnosti by znamenala vyšší výdaje, mají tendenci couvat,“ říká Markéta Svobodová, která před devíti lety založila sdružení RespON, pomáhající firmám s udržitelností.
Nové kolo akceleračního programu. Šance pro udržitelné projekty
Malé i větší firmy, projekty, které se zaměřují hlavně na snižování dopadů měnícího se klimatu, mají nyní už potřetí šanci přihlásit se do akceleračního programu ...
Praha chystá novou moderní linku na třídění plastů a kovů
Způsob, jakým se dnes třídí plasty a kovy v Praze se může v budoucnu hodně změnit. Nyní se chystá výstavba nové dotřiďovací linky, která bude ...
Žížaly a vermikompostér. Zájem o kompostování doma rychle narůstá
Domácí kompostování zažívá nebývalý boom a do pořízení žížal, vermikompostérů anebo Bokashi nádob se vrhá stále více domácností, ale i firem. Kdo chce teprve začít, ...
Velké firmy jako ČEZ či Škoda Auto nesledují rizika související s klimatem, uvádí studie
Velké české společnosti zatím příliš nereportují nastavení cílů směřujících k nižší uhlíkové stopě nebo to, jak jejich podnikání ovlivní rizika související se změnou klimatu. V ...
Poloprázdné obchody. Češi zkouší, jak by vypadaly bez včel
Když před sedmi lety americký řetězec s potravinami Whole Foods Market odstranil ze své prodejny na Rhode Islandu veškeré potraviny, k jejichž vzniku jsou potřeba ...