Káva do vlastního kelímku? V McDonald’s či Světozoru to nejde, jinde podniky zákazníky zvýhodňují slevou
Kávu do termohrnku zákazníkovi udělá stále více podniků, některé i levněji. Jinde je to naopak problém, přičemž obvyklým důvodem je hygiena.
Enviromentální krize dopadá i na duševní zdraví. Prožíváme pandemii úzkosti, říká psycholog
Po nedávných požárech v Austrálii se tamní obyvatelé začali hroutit a propukat v nezastavitelný pláč. Nevěděli, co se děje a nedokázali si svoji reakci vysvětlit. ...
Hledá se obal pod maso. Zn. Udržitelný
Najít pod maso vhodný obal, který jej ochrání, bude spolehlivý a zároveň alespoň trochu udržitelný, je velký oříšek pro výrobce i obchodní řetězce. Jak výrobci, ...
Roušky, kam se podíváš. Ochranné pomůcky dělají nepořádek na ulicích
Válejí se v parku, na chodníku nebo na parkovištích. Pohozené použité roušky jsou pro životní prostředí velký problém. V přírodě se budou rozkládat i desítky ...
Postřižiny účtenek. Všechny řetězce se je snaží zkrátit, rozdíly jsou ale velké
Téměř všechny velké obchodní řetězce vyhlásily v poslední době konec dlouhým účtenkám, které se dennodenně valí z pokladen obchodů. Z našeho krátkého průzkumu vyplývá, že rozdíly v délce ...
Chceme vystoupit ze škatulky taxíků, říká šéf Liftaga k budování udržitelné městské dopravy
Jeden systém přepravy, ať už lidí, nebo zboží, rovná se udržitelnější doprava ve městě. Taková je vize Liftaga, jehož řidiči vozí nejen lidi, ale i ...