Domůpmisun2024-09-23T10:08:48+02:00

Oděvní společnosti záměrně zamlčují informace o likvidaci neprodaného oblečení, tvrdí výzkumnice

H&M, Nike, Adidas, Decathlon, Burberry nebo Chanel patří mezi 95 oděvních společností, které zkoumali výzkumníci z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. „Spotřebitelé si často myslí, že neprodaného zboží zbývá minimálně,“ říká Petra Koudelková z Fakulty sociálních věd.

Maliny sbíráme každé tři dny a už se zabýváme možností robotizované sklizně, říká vědec zkoumající agrovoltaiku

Výzkumníci na České zemědělské univerzitě v Praze už dva roky zkoumají, jak skloubit výrobu elektrické energie a pěstování plodin. Výsledky zatím ukazují, že plody malin pod agrovoltaikou jsou shodné s těmi bez panelů.

HP pojede na zelenou. K udržitelnosti motivuje i své dodavatele, kteří stojí za většinou emisí

Všechny provozy technologické společnosti HP by od letošního roku měly jet na zelenou elektřinu. Jde o jeden z cílů, které si firma dala. Většina emisí však vzniká v dodavatelském řetězci, přičemž HP celosvětově tuto část hodlá snížit do roku 2030 o polovinu oproti roku 2019.

redakce|11. března 2025| Brandnews, Byznys, Dekarbonizace| , |
Přejít nahoru