Kvůli sexualizovanému násilí se na nás ženy obracejí každý den. Obrana jde naučit, říká Jasmína Houdek
Jasmína Houdek učí jednotlivce i firmy, jak předejít sexualizovanému násilí a šikaně. Spolu se svým manželem vede projekt Moderní sebeobrana.
Pět mýtů o udržitelné módě. Jak poznat, když textilní průmysl „zeleně“ lže
Zelená tvrzení módního průmyslu bývají špatně ověřitelná. Vybrali jsme pět takových, která se často opakují a na které si dát při snaze nakoupit módu udržitelně pozor.
Jak jednoduše snížit uhlíkovou stopu? Nabízet méně masa v kantýně, říká šéf Sonnentoru
Josef Dvořáček, šéf a spolumajitel Sonnentoru, byl nejprve k měření uhlíkové stopy u nich ve firmy skeptický. Jak změřit hodnoty, které vychází zevnitř firmy, jak chcete změřit svoji víru, přirovnával jejich situaci. Po auditu ale změnil názor.
Do emisí CO2 se nám počítá i chlazené pivo v obchodech, říká manažer udržitelnosti Prazdroje
Plzeňský Prazdroj v nedávno vydaném reportu udržitelnosti poprvé zveřejnil data o nepřímých emisích Scope 3, které vznikají v dodavatelsko-odběratelském řetězci a jejichž měření je pro firmy nejsložitější. V případě pivovaru je to výzva zejména v restauracích.
Myslím, že „zvítězí“ autobusy na bioplyn, elektrické jsou zatím nespolehlivé v dojezdu, říká ředitel FlixBusu
Šéf přepravní společnosti FlixBus Pavel Prouza vidí budoucnost linkové dopravy v bioplynu. Podle něj se bateriové autobusy zatím pro dálkovou přepravu nehodí kvůli nižšímu dojezdu a až tříhodinovému nabíjení.
Unilever chce „pěnu“ pro domácí čističe získávat z kukuřice. Pomůže mu v tom slovenská firma Evonik
Suroviny vyráběné z derivátů fosilních paliv se dnes přidávají téměř do všech čisticích prostředků a produktů péče o tělo k zajištění pěnivosti. Unilever proto spolupracuje s firmou Evonik, která bude jejich náhradu získávat z kukuřice.