Lyon (Francie) 12. září 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – • Financování podpoří řemeslné vzdělávání v oborech jako tesařství, betonářství a instalatérství.
• Značka DEWALT také spolupracuje s WorldSkills, největší mezinárodní soutěží dovedností na světě, která se koná tento týden, a rozdělí v rámci ní nářadí v hodnotě více než jeden milion dolarů technickým a odborným školám po celé Francii.
DEWALT, značka Stanley Black & Decker a lídr v oblasti komplexních řešení pro staveniště, dnes oznámila svůj čtyřletý závazek ve výši pěti milionů dolarů na podporu zvyšování kvalifikace řemeslníků ve Spojeném království, Francii, Polsku a České republice. Kromě toho bude DEWALT spolupracovat s organizátory soutěže WorldSkills na distribuci nářadí v hodnotě více než jednoho milion dolarů technickým a odborným školám po celé Francii.
Největší mezinárodní soutěž v odborných dovednostech na světě WorldSkills 2024 přivítá více než 1400 soutěžících z 69 zemí a regionů, aby předvedli své odborné znalosti a sdíleli je mezi sebou. Tato akce, kterou jednou za dva roky pořádá organizace WorldSkills International, je jednou z nejprestižnějších soutěží tohoto druhu na světě.
Chris Nelson, provozní ředitel společnosti Stanley Black & Decker, během panelové diskuse věnované zásadní roli technického a odborného vzdělávání a přípravy pro globální udržitelný rozvoj oznámil závazek ve výši pěti milionů dolarů na rozvoj řemesel v rámci soutěže WorldSkills 2024.
„V DEWALT si uvědomujeme, že nedostatek kvalifikované pracovní síly dosáhl kritické úrovně, což představuje zásadní problém pro ekonomiky v celé Evropě,“ řekl Nelson. „Abychom tuto naléhavou potřebu vyřešili, vybavujeme novou generaci řemeslníků nástroji a prostředky, které potřebují k zahájení své úspěšné kariéry v oboru.“
Cílem 47. ročníku soutěže WorldSkills, která se koná ve francouzském Lyonu od 10. do 15. září 2024, je inspirovat a podpořit mladé lidi v jejich úsilí budovat kariéru v řemeslech prostřednictvím rozvoje dovedností a změny pohledu na odborné vzdělávání a přípravu.
Značka DEWALT, která podporuje WorldSkills International již deset let, je platinovým partnerem WorldSkills Lyon 2024.
Chcete-li se dozvědět více o odhodlání značky DEWALT vyřešit problém s nedostatkem kvalifikovaných řemeslníků na trhu práce a o iniciativě Grow the Trades, navštivte stránky iniciativy DEWALT Grow the Trades.
O DEWALT
DEWALT je značka Stanley Black & Decker, která letos slaví 100 let své existence a poskytuje svým zákazníkům komplexní řešení pro staveniště a terénní úpravy. Využíváním svých nejnovějších technologií pro řešení problémů dnešních kvalifikovaných řemeslníků se značka DEWALT lídrem na trhu a průkopníkem nové generace nářadí, venkovního vybavení a perspektivních technologií. DEWALT products. GUARANTEED TOUGH®. Další informace najdete na www.dewalt.com nebo sledujte DEWALT na Facebooku, Instagramu a LinkedIn.
O společnosti Stanley Black & Decker
Společnost Stanley Black & Decker (NYSE:SWK) byla založena v roce 1843 a sídlí v USA. Je předním světovým výrobcem nářadí a náčiní pro venkovní použití, který provozuje výrobní závody po celém světě. Přibližně 50.000 různorodých a vysoce výkonných zaměstnanců společnosti vyrábí inovativní elektrické nářadí, ruční nářadí, úložné prostory, digitální řešení pro staveniště, výrobky pro venkovní prostředí a životní styl a spojovací prvky, které jsou určeny pro stavitele, řemeslníky a kutily na celém světě. Do portfolia renomovaných značek společnosti patří DEWALT®, CRAFTSMAN®, STANLEY®, BLACK+DECKER® a Cub Cadet®. Chcete-li se dozvědět více, navštivte www.stanleyblackanddecker.com nebo sledujte Stanley Black & Decker na Facebooku, Instagramu, LinkedIn a X.
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1479627/DEWALT_Logo.jpg
KONTAKT: Kontakty pro média DEWALT: Debora Raymond, viceprezidentka pro vztahy s veřejností, (203) 640-8054, [email protected]; Emily Cahn, ředitelka pro vztahy s veřejností, (443) 564-7446, [email protected]