Čching-tao (Čína) 3. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, světový lídr v oblasti spotřební elektroniky a spotřebičů, dnes oznámila partnerství s centrem Safe-Hub Berlin, jehož cílem je sjednotit různorodou komunitu mladých lidí prostřednictvím síly fotbalu během Mistrovství Evropy ve fotbale 2024. Jako oficiální partner UEFA EURO 2024™ podpoří společnost Hisense sérii 16 veřejných projekcí v Safe-Hub Berlin, kde budou moci mladí fanoušci sledovat turnaj v bezpečném a přívětivém prostředí a účastnit se sportovních a vzdělávacích aktivit, které podporují začlenění a soudržnost.

Centrum Safe-Hub Berlin, které se nachází v berlínské čtvrti Wedding, nabízí mladým lidem bezpečný prostor pro hraní, učení a rozvoj a také prostor, kde mohou zažít radost spojenou s Mistrovstvím Evropy ve fotbale 2024. Spolupráce společnosti Hisense s centrem Safe-Hub Berlin podtrhuje závazek společnosti Hisense investovat do potenciálu a úspěchu mladých lidí a umožnit jim vést šťastný a zdravý život.

V rámci tohoto partnerství poskytuje společnost Hisense centru finanční podporu na veřejné sledování a své nejmodernější produkty, aby usnadnila organizaci 16 veřejných projekcí zápasů UEFA EURO 2024™ pro mladé lidi v berlínské čtvrti Wedding. Tyto akce nabídnou nejen vzrušující zážitek ze sledování fotbalu, ale také fotbalové turnaje a sezení na místě, která podporují budování týmu.

Na oslavu a propagaci tohoto jedinečného partnerství natočila společnost Hisense video, které má zvýšit povědomí o centru Safe-Hub Berlin a nadcházejících projekcích. V propagačním videu vystupují členové místní komunity a členové týmu centra Safe-Hub a představují, co budou moci mladí lidé zažít během nadcházejících projekcí UEFA EURO 2024™ v Safe-Hub Berlin. Video najdete zde: https://youtu.be/Utxwa-nZkrU

Společnost Hisense uvedla, že je hrdá na to, že může ve spolupráci s berlínským Safe-Hubem nabídnout mladým lidem ve Weddingu možnost zažít EURO 2024™ v bezpečném a podpůrném prostředí. Značka zdůraznila, že tato iniciativa dokonale odpovídá jejímu přesvědčení, že investice do komunit jsou nezbytné pro vytvoření lepší budoucnosti pro všechny.

„Ráda bych poděkovala společnosti Hisense za umožnění komunitních projekcí Mistrovství Evropy ve fotbale 2024. Díky jejím darům jsme ve čtvrti vytvořili bezpečný prostor, kde se mladí lidé mohou scházet a sledovat turnaj společně v inkluzivním prostředí,“ říká Jasmina, provozní ředitelka Safe-Hub Německo.

Letošní ročník EURA je již třetím v řadě, jehož partnerem je společnost Hisense a její kampaň „BEYOND GLORY“ s globálními ambasadory Ikerem Casillasem a Manuelem Neuerem, která zdůrazňuje snahu společnosti Hisense posouvat hranice a její odhodlání vyvíjet průkopnické technologie pro domácí spotřebiče ve snaze zlepšit každodenní život.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100″. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

O organizaci Safe-Hub

Safe-Hub® je inovativní síť komunitních center a platforma pro komplexní rozvoj mládeže a komunity. Je to fyzicky i psychicky bezpečný prostor pro mladé lidi, jejich rodiny a komunity. Zde mohou využívat služby, příležitosti a podporu silných vzorů prostřednictvím mimoškolního programu založeného na sportu se zvláštním zaměřením na zdraví, vzdělávání, zaměstnatelnost, místní hospodářský rozvoj a ekologická řešení. Síť center Safe-Hub poskytuje zázemí místním nevládním organizacím, státní správě a poskytovatelům služeb, takže každý Safe-Hub je inovativním místem pro spolupráci, jehož hlavním cílem je komplexní podpora mladých lidí, jejich rodin a komunity.

Video – https://www.youtube.com/watch?v=Utxwa-nZkrU

KONTAKT: Patrick Chen, [email protected]

 

PROTEXT