Praha 18. července 2024 (PROTEXT) – Kosmetická značka Mary Kay byla společností Euromonitor International opět vyhlášena za „světovou jedničku přímého prodeje pleťové a dekorativní kosmetiky.”* Po loňském úspěchu se jí tak opět podařilo obhájit pozici lídra v oboru.
Společnost Euromonitor International je předním poskytovatelem globálních obchodních informací, analýz trhu a poznatků ze strany spotřebitelů. S 50roční tradicí působí ve více než 100 zemích světa.
Ocenění společnosti Mary Kay je opět potvrzením stabilního postavení značky na trhu, schopnosti pružně reagovat na nové výzvy a potřeby zákazníků. Již od roku 1963 představuje rozsáhlou a stále rostoucí přítomnost na světové scéně, díky které mohou spotřebitelé poznávat nejen produkty vysoké kvality, ale také kariérní příležitosti podnikání s Mary Kay.
Společnost Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z prvních podnikatelek, založila v roce 1963 svou vysněnou kosmetickou společnost s jediným cílem – obohacovat životy žen. Tento sen se rozrostl na multimiliardovou společnost s miliony nezávislých kosmetických poradkyň a poradců ve více než 35 zemích světa. Jako společnost zaměřená na rozvoj podnikání, Mary Kay již šest dekád usiluje o posílení postavení žen na jejich cestě k ekonomické nezávislosti prostřednictvím vzdělání, mentoringu, propagace a inovací.
Mary Kay investuje do vědeckého výzkumu, který stojí za výrobou produktů péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vůní. Mary Kay se zavázala chránit životní prostředí pro budoucí generace, poskytovat podporu a pomoc ženám s rakovinou, obětem domácího násilí a podporovat mladé lidi, aby šli za svými sny.
Sledujte nás na Facebook, YouTube, Instagram
*„Zdroj Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care vydání 2024, hodnota prodeje v RSP, data za rok 2023“
Více informací najdete na www.marykay.cz