Ventura (Kalifornie) 2. října 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost RevitaLash® Cosmetics (dále jen „RevitaLash“), celosvětově uznávaná pro své inovativní produkty na zkrášlování řas, obočí a vlasů, prohlubuje svůj závazek boje proti rakovině prsu v rámci „Měsíce boje proti rakovině prsu“ i po něm. Společnost aktuálně dosáhla milníku více než 9 milionů dolarů podobě peněžních prostředků, produktů a podpory darované a investované do výzkumu rakoviny a iniciativ spojených s péčí o pacienty od roku 2008.
Už od svého založení se společnost RevitaLash Cosmetics hrdě hlásí k odkazu své zesnulé spoluzakladatelky Gayle Brinkenhoffové, která statečně a s grácií sobě vlastní bojovala s rakovinou prsu.
V souladu se svým trvalým závazkem Eternally Pink® pokračuje společnost RevitaLash Cosmetics ve svém celoročním filantropickém poslání a věnuje část výtěžku z každého prodaného produktu na přímé financování přelomového výzkumu a zpřístupnění životně důležité péče více pacientům.
Značka celosvětově přispívá na terapeutické služby pro pacienty s rakovinou, vzdělávání sester, posilování benefičních programů a zásadní granty podporující špičkový výzkum ve spolupráci s klíčovými organizacemi, jako jsou City of Hope, Brigham and Women’s Hospital, Future Dreams UK a další.
V letošním roce se společnosti RevitaLash Cosmetics podařilo postupnou realizací každoroční iniciativy Global Pink ušetřit 30 % výrobních nákladů a tyto úspory opětovně investovat do svého globálního rozpočtu na dary, což představuje skutečnou a materiálně hmatatelnou podporu. Kromě toho značka pokračuje spolu s mezinárodními partnery ve své iniciativě „365“. V letošním roce se již téměř 10 mezinárodních distributorů značky spojilo s místními organizacemi, které se věnují tematice rakoviny prsu, a upevnilo tak partnerství s institucemi, jako je například Institute Rafael v Paříži, nabízející komplexní péči pacientkám a jejich rodinám po prodělané rakovině. Značku také již druhý rok po sobě ocenil Bílý dům za její neochvějné úsilí o lepší léčbu a přístup k onkologické zdravotní péči v subsaharských oblastech Afriky.
„Jsme nesmírně pyšní na to, že jsme dosáhli milníku více než 9 milionů dolarů věnovaných na boj s rakovinou prsu,“ prohlásila Dariel Sidneyová, viceprezidentka pro globální filantropii a nejstarší dcera Gayle Brinkenhoffové. „Za vše vděčíme našim zákazníkům, jejichž nákupy nám umožňují pokračovat ve financování iniciativ, které mění životy – společně přinášíme změnu do životů těch, kteří se potýkají s těžkou diagnózou, a přibližujeme svět k nalezení léku.“
Závazek společnosti RevitaLash Cosmetic „Eternally Pink“ je celoroční iniciativou. Tento významný a trvalý závazek připomíná ikonická růžová stužka na každém produktu. Toto odhodlání značky posiluje její roli filantropického lídra v kosmetickém průmyslu a pomáhá jí neochvějně plnit její poslání pomáhat pacientům a těm, kteří přežili, jakož i financovat výzkum zaměřený na léčbu.
Další informace o iniciativách společnosti RevitaLash Cosmetics zaměřených na boj s rakovinou prsu nebo informace o tom, jak svým nákupem podpoříte tento účel, najdete na adrese www.revitalash.com/pages/eternally-pink.
O společnosti RevitaLash® Cosmetics
Společnost RevitaLash Cosmetics je světovou jedničkou ve vývoji pokročilých produktů pro zkrášlení řas, obočí a vlasů. Kolekce, která byla založena v roce 2006, zahrnuje oceňované sérum na řasy RevitaLash Advanced Eyelash Conditioner a sérum na obočí RevitaBrow Advanced Eyebrow Conditioner a lze ji zakoupit v ordinacích lékařů, lázních, salonech a specializovaných prodejnách v 70 zemích světa. Společnost RevitaLash Cosmetics podporuje neziskové iniciativy zaměřené na boj proti rakovině prsu a část zisků věnuje na výzkumné a vzdělávací projekty. O komunitu bojující s rakovinou prsu tak pečuje nejen v říjnu, kdy si tuto nemoc připomínáme, ale celoročně. Další informace najdete na www.revitalash.com.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2520068/RevitaLash_Cosmetics_Eternally_Pink.jpg
KONTAKT: Sophie Birnbaum, [email protected]