Praha 29. května 2024 (PROTEXT) – První konference v ČR o Revenue Operations odhalila tajemství růstu tržeb a ziskovosti pro B2B firmy
V hlavním městě České republiky proběhla revoluční konference, která může změnit způsob, jakým tuzemské firmy přistupují ke svým obchodním strategiím. První česká konference o Revenue Operations (RevOps), nazvaná RevOpsCon, se konala pod taktovkou uznávaného konzultanta Daniela Musila z agentury AITOM Digital a přilákala zhruba 20 majitelů a ředitelů B2B firem s obraty v řádu desítek a stovek miliónů korun.
Revenue Operations: Spojení pro vyšší zisky
Revenue Operations (RevOps) představuje moderní metodiku, která integruje oddělení marketingu, obchodu a zákaznické péče prostřednictvím jednotných datových, procesních a technologických nástrojů. Tento přístup umožňuje firmám dosáhnout lepší predikovatelnosti tržeb, růstu tržeb a celkové ziskovosti.
„Na západě velké téma, u nás teprve začínáme“
I když je RevOps v západních zemích již významným tématem, v České republice se mu dosud nedostávalo takové pozornosti. Právě proto byla konference RevOpsCon jedinečnou příležitostí pro tuzemské firmy získat cenné poznatky a zkušenosti. Mezi řečníky byli zástupci firem AITOM Digital, Goodkin, IMPER, Namíru Solutions, Plexima a Simon Says, kteří sdíleli své know-how a praktické příklady implementace RevOps.
Vrchol konference: Inspirující rozhovor s Miroslavem Jirčíkem
Highlightem celé akce byl rozhovor s panem Miroslavem Jirčíkem, majitelem společnosti 3DFitness. Tato B2B firma se posledních pět měsíců nachází v procesu RevOps transformace a podle slov pana Jirčíka jim tato metodika výrazně pomohla: „Díky RevOps jsme nejenom zlepšili koordinaci našich týmů, ale také jsme dosáhli výrazného zlepšení v predikovatelnosti a růstu našich tržeb. Věřím, že tato metodika je klíčem k úspěchu pro každou moderní firmu.“
Odborníci i zájemci se shodují na důležitosti RevOps
RevOpsCon se zúčastnilo přibližně 20 majitelů a ředitelů významných B2B firem, kteří ocenili možnost sdílení zkušeností a získání nových poznatků. Účastníci si odnesli nejen inspiraci, ale i praktické rady pro implementaci RevOps ve svých společnostech.
Budoucnost českých firem ve znamení RevOps
Konference RevOpsCon nastavila vysokou laťku a potvrdila, že české firmy mají potenciál využít moderní metodiky pro zvýšení své konkurenceschopnosti. Organizátor Daniel Musil uvedl: „RevOps je cesta k efektivnějšímu řízení firemních procesů a lepším obchodním výsledkům. Jsem rád, že se první česká konference setkala s tak pozitivním ohlasem a těším se na další ročníky.“
Pro více informací o konferenci a metodice RevOps kontaktujte:
Daniel Musil
RevOps konzultant
AITOM Digital
Email: [email protected]
AITOM Digital je přední česká digitální agentura specializující se na strategické poradenství a implementaci moderních technologií pro podporu obchodních procesů a růstu firem.
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.