Šanghaj 1. listopadu 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, přední světová značka spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, zveřejnila uzavření oficiálního partnerství s novým mistrovstvím světa klubů FIFA Club World Cup™. Slavnostní oznámení zaznělo dnes na speciální akci v Shanghai Tower za účasti prezidenta FIFA Gianniho Infantina, generálního sekretáře FIFA Mattiase Grafströma a předsedy představenstva Hisense Group Jia Shaoqiana.
Prezident FIFA Gianni Infantino při příležitosti vyhlášení partnerství uvedl: „Těší nás, že můžeme přivítat společnost Hisense, přední světovou značku na trhu, jako oficiálního partnera mistrovství světa klubů FIFA 2025™. Nasazení společnosti Hisense v oblasti inovací a technologií souzní s naší vizí pro tento turnaj, na kterém se sejde 32 nejlepších týmů z celého světa ke společnému nezapomenutelnému svátku naší hry, který přinese revoluci v klubovém fotbale.“
„Toto partnerství nabídne fanouškům jedinečné způsoby, jak se zapojit do turnaje na hřišti i mimo něj, a zároveň položí technologický a inovační základ pro rozkvět FIFA Club World Cup™.“
Na novém mistrovství světa klubů FIFA 2025™ se každé čtyři roky utká 32 nejlepších světových klubů. Partnerství s úvodním ročníkem turnaje tak poskytne společnosti Hisense ideální platformu pro další rozšíření její globální značky mezi fanoušky nejpopulárnějšího sportu a klubových týmů na světě a pro prezentaci nejmodernějších technologií a zařízení, přičemž televizory Hisense budou k vidění v průběhu celého turnaje.
Předseda představenstva společnosti Hisense Group Jia Shaoqian dodal: „Naplňuje nás hrdostí, že můžeme být oficiálním partnerem mistrovství světa klubů FIFA Club World Cup 2025™, které je soutěží nejlepších klubů ze všech šesti konfederací a představuje střetnutí šampionů, souboj prvotřídních kvalit. Dokonale to odpovídá úsilí společnosti Hisense o dosažení esence mistrovství a našemu nejnovějšímu firemnímu cíli vybudovat podnik a značku světové úrovně.“
„Jako průkopník v oblasti televizorů využívajících umělou inteligenci představuje nově uvedená řada AI televizorů společnosti Hisense dokonalou volbu pro mistrovství světa klubů FIFA World Cup™. Technologickým základem Hisense AI TV je nezávisle vyvinutý velký model Xinghai, který podporuje neustálé inteligentní vylepšování napříč různými kategoriemi spotřebičů, čímž výrazně zvyšuje uživatelský komfort a konkurenceschopnost na trhu. Společnost Hisense tak společně s FIFA představí globálním divákům to nejlepší z mistrovství světa klubů Club World Cup™.“
Společnost Hisense si klade za cíl vybudovat podnik a značku světové úrovně s trvalým zaměřením na špičková sportovní aktiva. Formálním podpisem smlouvy jako oficiální partner Mistrovství světa klubů FIFA 2025™, zbrusu nové nejvyšší klubové soutěže planety, Hisense znovu posouvá svou strategii sportovního marketingu a urychluje své globalizační úsilí.
Společnost Hisense byla globálním partnerem dvou následujících mistrovství světa FIFA World Cup™ a tří mistrovství Evropy UEFA. Nepřetržitě přitom usiluje o inteligentní vývoj svých produktů – od televizorů, laserových televizorů a klimatizací až po chladničky. V produktové řadě televizorů představila společnost Hisense 100palcový televizor vybavený čipem s umělou inteligencí zajišťující kvalitu obrazu, který divákům poskytuje skutečně úchvatný zážitek ze sledování. U svých chladniček a klimatizací podporuje společnost Hisense propojení inteligentních domácích spotřebičů prostřednictvím platformy ConnectLife, což umožňuje hladkou spolupráci mezi jednotlivými zařízeními v domácnosti.
Spolupráce s organizací FIFA podtrhuje závazek společnosti Hisense přinášet revoluční technologie domácích spotřebičů s cílem zlepšovat každodenní život pomocí inovativních produktů a technologií, zdokonalovat divácké zážitky fanoušků z celého světa a přinášet dostupnější, poutavější fotbalová utkání pro každého.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Podle údajů agentury Omdia získala společnost Hisense v roce 2023 i v první polovině roku 2024 2. místo v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů a 1. místo v kategorii 100″ televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2544520/image_5027250_47094983.jpg
Kontakt: [email protected]