Paříž 2. srpna 2024 (PROTEXT) – Týmy ze čtyř zemí ujely 5000 kilometrů napříč Evropou a shromáždily se pod Eiffelovou věží na OMODA & JAECOO Brand Night.
Brand Night odhaluje nejnovější evropskou strategii: Shawn Xu oznámil, že OMODA & JAECOO plánuje další expanzi na více než 20 klíčových evropských trhů, včetně Velké Británie a Maďarska, a posílení spolupráce s místními evropskými podniky na podporu udržitelného rozvoje automobilového průmyslu.
23. července se pětitisícikilometrová evropská expedice OMODA & JAECOO „Go Paris“ po denní a noční cestě dlouhé přes 5000 kilometrů konečně sjela do Paříže, aby se stala svědkem velkolepé akce „Brand Night“ u Eiffelovy věže. Generální ředitel společnosti OMODA & JAECOO Shawn Xu se spolu s desítkami účastníků výpravy zúčastnil slavnostního večera, aby společně oslavili sté výročí sportovní události v Paříži, souzněli s nezdolným sportovním duchem a zahájili novou kapitolu rozvoje společnosti OMODA & JAECOO v Evropě.
„Pětitisícikilometrová expedice napříč čtyřmi evropskými zeměmi měla být od začátku jiná. Nejedná se o obyčejnou cestu z bodu A do bodu B, ale spíše o symbolickou výzvu k hlubokému proniknutí společnosti OMODA & JAECOO na evropský trh,“ prohlásil Shawn Xu. „Je nám neuvěřitelnou ctí, že můžeme být společně se všemi zde přítomnými svědky dokončení nejrozsáhlejší expedice čínské značky OMODA & JAECOO v evropské historii! Budeme také nadále vytrvale kultivovat evropský trh a neustále přinášet Evropanům rozmanité cestovatelské zážitky.“
Zdolání 5000 kilometrů napříč Evropou: Svědectví o mimořádné zdatnosti
Tuto expedici, která projela čtyři evropské země a urazila více než 5000 kilometrů, vedly tři hvězdné modely OMODA & JAECOO: OMODA E5, OMODA 5 a JAECOO J7. Cesta probíhala zejména formou kontrolních stanovišť na evropských pamětihodnostech. Pokaždé, když kolony navštívily zvláštní pamětihodnost, symbolizovaly rozmanitou prezentaci a harmonické propojení kulturních krajin a sportovního ducha, což této cestě vtisklo hlubší význam.
Inspirováni stým výročím pařížské sportovní události a houževnatým, sportovním duchem se sešli lidé z různých oblastí společnosti, včetně automobilových médií, módních influencerů, sportovních hvězd a automobilových nadšenců, aby společně zdolali náročnou cestu. Během pětitisícikilometrového putování nejen předávali duchovní sílu aktivního a individuálního životního stylu, ale také nacházeli lepší verze sebe sama. To silně rezonovalo se závazkem společnosti OMODA & JAECOO od jejího vzniku nebojácně kráčet vpřed, vyjadřovat individualitu a překonávat sebe sama.
OMODA & JAECOO si získaly mezi světovými uživateli hvězdnou pověst díky výjimečným jízdním vlastnostem a neochvějným bezpečnostním standardům. Tato pověst se ještě více upevnila po vyčerpávající pětitisícikilometrové cestě, jejíž účastníci byli nadšeni vozy těchto značek. V hlavním městě módy, Paříži, si OMODA 5, proslulá svou avantgardní estetikou, podmanila srdce trendsetterů. Mezitím OMODA E5 „E- Future Ranger“ se svou špičkovou inteligentní technologií a působivým dojezdem čistě na elektřinu účastníky výpravy příjemně překvapila. JAECOO J7, který předvedl svou odolnost v rozmanitých evropských terénech, si získal zástupy terénních nadšenců.
Při příležitosti stého výročí sportovní události v Paříži se kolony ze čtyř zemí vydaly na cestu, během níž sledovaly štafetu s olympijskou pochodní a poznávaly staleté pařížské památky. Kromě toho OMODA & JAECOO představily svůj první evropský pop-up store v centru Paříže, kde hvězdné modely předvedou svůj jedinečný šarm a půvab. Pokud se chystáte během Olympijských her do Paříže, tento pop-up obchod si nesmíte nechat ujít.
Prostřednictvím řady expedic a výstavních aktivit OMODA & JAECOO prolomila bariéry mezi různými kulturami, regiony a koncepty. Produkty OMODA & JAECOO nejsou pouze vozidly, ale díky svému inkluzivnímu ekosystému individuality vnesly více novinek a svěžesti do světa módy, sportu, technologií a ochrany životního prostředí.
OMODA & JAECOO: Zahajujeme novou kapitolu globalizace expanzí ve čtyřech evropských zemích
Schopnost společnosti OMODA & JAECOO rychle sestavit týmy ze čtyř zemí a absolvovat pětitisícikilometrovou evropskou expedici je neoddělitelná od její hluboké znalosti evropského trhu. Od začátku letošního roku vstoupila společnost JAECOO během necelého půl roku na španělský, polský a italský trh a brzy vstoupí i na trh ve Velké Británii.
Jako nová personalizovaná značka se OMODA & JAECOO od počátku svého globálního uspořádání zaměřila na Evropu, baštu automobilového trhu s vysokým standardem a přísnou regulací. O postupu do čtyř evropských zemí najednou lze říci, že je výzvou k „vysoce obtížnému“ otevření, což také svědčí o jejich absolutní sebedůvěře. Sblížení expedičních týmů čtyř zemí v Paříži na akci Brand Night znamená zvučný startovní výstřel pro hluboký ponor společnosti OMODA & JAECOO na evropský trh.
Důležitější než řada kreativních akcí značky OMODA & JAECOO je však hloubkový průzkum evropského trhu, akumulace rychlé přizpůsobivosti a vývojových schopností pro speciální scénáře na evropském trhu a integrace s místními prodejci, které položily dobrý základ pro jejich rychlé rozvržení na evropském trhu.
V dubnu, za účasti španělského premiéra Sáncheze, oznámila společnost OMODA & JAECOO otevření své první továrny v Evropě a stala se tak prvním čínským výrobcem, který lokalizoval výrobu v Evropě. Zároveň má OMODA & JAECOO komplexní uspořádání dodavatelského řetězce napříč celým evropským regionem se sklady náhradních dílů, které pokrývají 98 % potřeb dílů a zajišťují dodání do 24 pracovních hodin, poskytují rychlejší a efektivnější služby zákazníkům prostřednictvím vytříbených, digitálních řízení. OMODA & JAECOO také prozkoumala a zdokonalila řetězec průmyslových ekosystémů na evropském trhu, od inovace produktu po následnou podporu, od předního trhu po back-end výrobu.
Na Brand Night v Paříži Shawn Xu dále zdůraznil: „Dále OMODA & JAECOO postupně prozkoumá více než 20 klíčových evropských trhů včetně Velké Británie a Maďarska. Současně také posílíme spolupráci s místními evropskými podniky, abychom společně podpořili udržitelný rozvoj v automobilovém průmyslu.“
Pro společnost OMODA & JAECOO je vstup na evropský trh klíčovou iniciativou při rozšiřování globálního trhu. Předpokládá se, že schopnosti budování sítí a vývoje systémů nashromážděné na tomto evropském trhu s velkým potenciálem budou rovněž sloužit k jeho rychlé integraci zpět do globálního hodnotového řetězce automobilového průmyslu a otevřou novou kapitolu v globálním uspořádání značek.
Kontakt:
OMODA & JAECOO, [email protected]
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.